Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

Τι συμβαίνει τώρα στον κόσμο;

Καμιά φορά, αφού έχω τελειώσει δουλειές, υποχρεώσεις και τη γνωστή πια βόλτα μου στο blogοκόσμο βάζοντας "φωτιά" στα πρόχειρα και στις μισοτελειωμένες αναρτήσεις και έχω λίγο ακόμα χρόνο.. με πιάνει περιέργεια να δω τι γίνεται στον κόσμο. (τρελή! το ξέρω..)
photography | via Tumblr
Τώρα, αυτή τη στιγμή που μιλάμε.. δεν θες να ξέρεις πώς είναι στο Παρίσι ή στο Άμπου Ντάμπι.. ή στη διπλανή Κωνσταντινούπολη;; Σκάει ο τζίτζικας, βρέχει καρέκλες και ποιοι είναι έξω.. χμμ..
Να! έτσι κι εγώ με τόση περιέργεια.. μπαίνω να δω στο www.earthtv.com από τις κάμερες των δρόμων και των αξιοθέατων "τι άραγε συμβαίνει". Πολλές από αυτές τις φορές, το αφήνω σαν ανοιχτό παράθυρό δίπλα μου και ρίχνω κάθε τόσο κλεφτές ματιές. Αν το κάνεις μια φορά, είναι μια συνήθεια που κάπου κάπου θα θυμάσαι σε τέτοιες περίεργες στιγμές ;)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

i ♥ comments