Πέμπτη 25 Αυγούστου 2011

i am a jean lover...

Ένας απο τους καλύτερούς μου φίλους που δεν θα με προδώσουν ποτέ, είναι το τζην μου.Ξέρει πότε έχω πάρει 1-2 κιλάκια αλλά  θα περιμένει υπομονετικά μέχρι να κλείσει και το τελευταίο κουμπάκι.Όσα και αν υπάρχουν στην ντουλάπα μου, πάντα υπάρχει χώρος για άλλο ένα.Με συντροφεύουν παντού ,απο την πόλη μέχρι στις διακοπές μου και με βγάζουν ασπροπρόσωπη ακόμη και στις πιο ΄΄βαρετές'' μου μέρες!
Πάμε για ένα κοκτέιλ στο beach bar του νησιού;
* jean σορτς + το αγαπημένο σου μακό μπλουζάκι= love it! (extra tip:) επειδή τα σανδάλια σου είναι το τελευταίο πράγμα που θα χρειαστείς εκεί , το πεντικιούρ σου πρέπει να είναι άψογο!


Σε κάλεσαν οι φίλοι σου για ποτάκι και δεν ξέρεις τι να βάλεις;
* loose jean+ fashionable t-shirt = συνδιασμός που δεν θα περάσει απαρατήρητος! (extra tip:) ιδανικό θα ήταν και ένα ζευγάρι  πέδιλα  με μπαρέτα και πολλά βραχιόλια!


Είσαι έτοιμη για μια βόλτα στα μαγαζιά;
*μακρύ boho φόρεμα + στενό κλασικό τζάκετ = τέλειο δίδυμο! (extra tip:) συνδιάζεται άψογα με σανδάλια και χαλαρή πλεξούδα.Οι ασημένιοι κρίκοι στα αυτιά,είναι must!


Θέλεις να είσαι άνετη και φινετσάτη στη δουλειά;
*στενό, σκούρο- κατά προτίμηση- jean παντελόνι+ θηλυκό top ή λευκό πουκάμισο= διαχρονικός συνδιασμός! (extra tip:) προτίμησε μπαλαρίνες που είναι πολύ άνετες και ενα ωραίο επιμελώς ατημέλητο κότσο!
photos:weheartit

1 σχόλια:

Tina Astra είπε...

I am jean lover too!!!
Ευχαριστώ πολύ για το comment dear..

tina
http://wherecanifindthe.blogspot.com

Δημοσίευση σχολίου

i ♥ comments