Πέμπτη, 8 Σεπτεμβρίου 2011

have a healthy day..

eat healthy
To πρωινό είναι το πρώτο γεύμα της ημέρας και το πιο..παραμελημένο.Όπως δηλώνει η ετοιμολογία του αγγλικού όρου ''breakfast''(δηλ. break-fast= διάλειμμα στη νηστεία), είναι εκείνο το γεύμα, που διακόπτει τη νηστεία της νύχτας.
Έρευνες έχουν δείξει , οτι το 50% των Ελλήνων, δεν ασχολείται με το πρωινό, είτε γιατί ''δεν έχει χρόνο'', είτε γιατί πιστεύει οτι θα περιορίσει έτσι τις θερμίδες και θα αδυνατίσει. Κιόμως.. τα φαινόμενα απατούν! 
Ένα ισορροπημένο πρωινό,προσφέρει όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, υδατάνθρακες, πρωτείνες και βέβαια φυτικές ίνες,σε μικρούς και μεγάλους.
diet | via Tumblr
Μερικά αγαπημένα μου πρωινά, είναι:
*1 φλυτζάνι γάλα με δημητριακά, 1 φέτα ψωμί με μέλι και 1 ποτήρι χυμό πορτοκάλι.
*1 τοστ ( με γαλοπούλα και dirollo), 1 φρούτο και 1 γιαούρτι.
και για τους ''βιαστικούς'': 1 μπάρα δημητριακών, 1 ποτήρι φυσικό χυμό πορτοκάλι και 2 μπισκότα digestive.
Perfect breakfast
(extra tip:) Μπορείς να σχεδιάσεις απο το προηγούμενο βράδυ, το πρωινό σου, κερδίζοντας έτσι χρόνο. Τα παιδιά που συνήθως φεύγουν για το σχολείο, χωρίς να έχουν πάρει πρωινό,μπορούν να φάνε κάτι πρακτικό, καθ'οδόν.( 1 τοστ, 1 μπάρα δημητριακών,κουλούρι Θεσσαλονίκης,φυσικό χυμό).
Smile💕
Θυμήσου: παραλείποντας τα γεύματα(μαζί και το πρωινό σου), κάνεις τον έλεγχο του βάρους σου, δυσκολότερο.Έτσι, είναι σχεδόν βέβαιο οτι θα φας περισσότερο στο επόμενο γεύμα,ή σνακ με περισσότερες θερμίδες ή θα τσιμπολογάς ανεξέλεκτα..

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

i ♥ comments