Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011

Tου μούστου τα καμώματα!

Tumblr_lqqlwt5lwx1qgz9pco1_400_large


Μήπως σου μύρισε... κρασί; Λοιπόν τότε, είσαι σε καλό δρόμο. Στο δρόμο για την φετινή σου μουσταλευριά. Χωρίς να έχω δοκιμάσει ακόμα, οι αισθήσεις μου φτιάχνουν τη συνηθισμένη γεύση και δη, τη μυρωδιά της.
Moustaleuria
photo: argiro.gr
Στην κουζίνα κάθε χρόνο γίνεται ένα μικρό πάρτυ, αν σκεφτείς πως το κρασί συνδέεται με τον θεό Διόνυσο και τα συμπόσια προς τιμήν του.. δεν σου λέω υπερβολές.
Όσες και αν έχω δοκιμάσει αν μου βάλεις δίπλα την απλούστατη συνταγή της Φωτεινής, θα τη ξεχωρίσω!
Ιδού η "ιεροτελεστία":
Βάζεις στην κατσαρόλα 1λίτρο μούστο και 3-4 κουτ. σούπας ζάχαρη. Ανακατεύεις και βγάζεις απο αυτό το μείγμα 1 ποτήρι περίπου για να το προσθέσεις σε ένα μπολ που θα έχεις βάλει και 1 ποτήρι του νερού αλεύρι. Τα ανακατεύεις και τα ρίχνεις ξανά στην κατσαρόλα όπου θα συνεχίσεις το ανακάτεμα για 6-7' μέχρι να εμφανιστούν οι πρώτες φουσκάλες.
Μοίρασε σε μικρά μπολάκια βάζοντας κανέλα και καβουρδισμένο σουσάμι.
Η συγκεκριμένη δεν κρύβει κάποιο μυστικό αλλά είναι πεντανόστιμη.
Kestere_tea_party_large
sssh: αν θες πιο κρεμώδη υφή αντικατέστησε το αλεύρι με νισεστέ. Εμείς προτιμάμε αλεύρι για πιο ωραία γεύση. Στο site της Α. Μπαρμπαρίγου είδα ότι πρόσθεσε και μαστίχα.
Αν τώρα εσύ έχεις μυστικό, ήρθε η ώρα να μου το πεις :)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

i ♥ comments