Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011

Βασιλόπιτα απ'τα χεράκια μου..

Η αγαπημένη μου βασιλόπιτα έχει ένα άρωμα που τώρα που σου γράφω γέμισε όλο το σπίτι. Περιμένω την ώρα που θα την κόψουμε!
Ίσως να μοιάζει με τη δική σου που ήδη θα έχεις ετοιμάσει, όμως εγώ θα στη πω... μέρα που είναι.
Πάρε ένα χαρτί ή κάντη copy – paste αξίζει!!
Χτυπάς τα 250 γρ μαργαρίνης με τα 2 φλυτζάνια ζάχαρη για 2-3 λεπτά μέχρι να αφρατέψουν λίγο. Αφού ξεχωρίσεις τους κρόκους 6 αυγών από τα ασπράδια τους ρίχνεις μέσα στο μείγμα. Προσθέτεις τώρα ξύσμα ενός πορτοκαλιού (που δίνει φανταστικό άρωμα στο σπίτι αλλά και στη βασιλόπιτα) 1βανίλια και ελάχιστο μαχλέπι (περίπου 1 κουτ. γλ), ένα φλυτζάνι γάλα και μισό ποτύρι του κρασιού κονιάκ που θα έχω φτιάξει εγώ ή έτοιμο. Τέλος ρίχνεις ½ αλεύρι με 1 κουτ. γλυκού μπεικιν πάουντερ. Σε ένα άλλο μπολ χτύπησε τη μαρέγκα σου, καλύτερα με ένα σύρμα για να μη χάσει τη φρεσκάδα της. Με απαλές κινήσεις στο τέλος ανακάτεψέ τη με το υπόλοιπο μείγμα.

*μη ξεχάσεις να προσθέσεις 1 πρέζα αλάτι όπως και το φλουρί σου στο τέλος (εμείς το ξεχάσαμε!)

Στο φούρνο την αφήνεις περίπου 50' στους 180 βαθμούς αλλά σου συνιστώ πριν τη βγάλεις να κάνεις το κόλπο με το μαχαίρι..

2 σχόλια:

Unknown είπε...

μα ξεχασατε το φλουριιιι,ε το εχουμε κανει κ μεις,αλλα μπαινει κ μετα!!!

KaPaworld είπε...

χωρίς φλουρί!!! Δεν σα πιστεύω...αυτό θα πει χαρά για τη δημιουργία κι όχι για το αποτέλεσμα....

Δημοσίευση σχολίου

i ♥ comments