Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2011

DIY..christmas edition!!

Pinned Image
απο countryliving.com
Τα Χριστούγεννα, πάντα μου βγάζουν ότι πιο καλλιτεχνικό έχω.Είμαι ''ανυπόφορη'', μπορώ να πω..Κάθε μέρα θα βάζω και κάτι καινούριο,κάτι πρωτότυπο, κάτι καλλιτεχνικό εδω και εκεί..Προσοχή όμως..δεν μου αρέσουν, τα απλά και συνηθισμένα.Αυτά που ''κυκλοφορούν''σε κάθε σπίτι και κατάστημα.Μου αρέσει να ψάχνω και να βάζω τη δική μου πινελιά,σε καθε τι.Λατρεύω να περνάω και απο τις φίλες μου Κατερίνα και Φραουλίτσα για να παίρνω ιδέες.
Μερικές λοιπόν ιδέες, που έχω βάλει σε εφαρμογή και πράγματι είναι απλές και πολύ ευφάνταστες είναι οι παρακάτω...

Nuts About Candles
απο goodhousekeeping.com
Με αφορμή την παραπάνω εικόνα, εγω έκανα μια παραλλαγή.Έβαψα καρύδια και φουντούκια σε χρυσό και ασήμι και στόλισα με αυτά τις μεγάλες γυάλες μου,που δεν μου κόστισαν τίποτα, μιας και τις αγόρασα απο γνωστό πολυκατάστημα παιχνιδιών.Έχω ετοιμάσει και μερικές, για μικρά συμβολικά δωράκια, μιας και οι άγιες αυτές μέρες, επιβάλουν τις φιλικές επισκέψεις.Επίσης έχω βάλει και κανέλες, ανάμεσα σε ψημένα πορτοκάλια και κύβους ζάχαρη.Πολύ μυρωδάτο το αποτέλεσμα, μπορώ να σου πω!
silver and green ornaments
απο centsationalgirl.com
Αν έχεις στολίδια που έχεις βαρεθεί, μπορείς και αυτά να τα τοποθετήσεις σε μεγάλες γυάλες.Μπορεί να έχουν ενα χρώμα ή να μοιράζονται πολλά.Εγω έχω βάλει και λαμπάκια μέσα.Το αποτέλεσμα είναι πράγματι,πολύ λαμπερό..
milk and honey
απο oncewed.com


Άδεια μπουκάλια, βάζα και παλιά ποτήρια, μπορούν να βαφτούν γρήγορα και οικονομικά και να γίνουν τα καινούρια κηροπήγιά σου.Εγω έχω στολίσει και μερικά απο αυτά με χρυσόσκονη και τεχνητό χιόνι,απλώνοντας λίγο ατλακόλ..
απο theinspiredroom.net
Aν τώρα θέλεις να πας λίγο παραπέρα και να εντυπωσιάσεις τους καλεσμένους σου, βάλε λίγη κόλλα και κόλλησε φύλλα απο κυπαρίσσι ή έλατο, πάνω στα κηροπήγια σου.Το αποτέλεσμα θα είναι σίγουρα super..
pine leaf rimmed candles
απο bhg.com
p.s.μην ξεχάσεις να βάλεις και τα πιτσιρίκια σου στο παιχνίδι.Λατρεύουν να δημιουργούν με τα χεράκια τους κατασκευές και μετά να καυχιούνται για το αποτέλεσμα.Άσε που έχουν και φοβερές ιδέες!!
Καλές κατασκευές!!

14 σχόλια:

Eυθυμία Κάρμη είπε...

Πολύ όμορφες ιδέες μα έδωσες!!!! Και του χρόνου με υγεία !!! Να είσαι καλά!!!!

Claire D. T είπε...

Πολύ όμορφες ιδέες :) Θα δοκιμάσω σίγουρα την πρώτη!!

Esta de moda είπε...

Ευχαριστούμε για τις υπέροχες ιδέες!!!
Καλές γιορτές!!
Kisses and Hugs, Olgianna!!

estade-moda.blogspot.com

tzeni xr. είπε...

Για αυτο λατρευω αυτην την γειτονια γιατι περνουμε πολλες ωραιες ιδεες η μια απο την αλλη!!αχ βαλε καμια φωτο με τους χρωματιστους ξηρους καρπους να δουμε το αποτελεσμα! φιλάκια

Τόνια είπε...

πολύ ωραίες ιδέες!
Εννοείται πως τα Χριστούγεννα πάντα όλοι είμαστε
πιο δημιουργικοί και γινόμαστε πάλι παιδιά!!

Litsa είπε...

Ουάου φιλενάδα είναι καταπληκτικά! Μου άρεσαν πολύ τα χρυσά μπουκάλια! Φοβερά όλα! Like like like. Φιλιά

reine είπε...

Καταπληκτικές οι ιδέες σου!!! Ειδικά οι γυάλες με τα φουντούκια είναι πανέμορφες και σου δίνουν και μια αίσθηση ζεστασιάς!!!
Καλό βράδυ!

KaPaworld είπε...

Γειά σου καλό μου κοριτσάκι, με τις καταπληκτικές χριστουγεννιάτικες ιδέες....με βάζεις σε σκέψεις και το σπίτι μου είναι τίγκα!!!! Σε ευχαριστώ για τα γλυκά σου λογάκια....χαίρομαι σου αρέσουν τα "παλαβά" που φτιάχνουμε εμείς οι παλαβές!!!!μμμαυτά τα χιονισμένα βάζα...μήπως να τα δοκίμαζα;

Μαρία είπε...

Απλές ιδέες και εύκολες για να στολίσουμε ζεστά και εντυπωσιακά το χώρο μας..φιλάκια πολλά

princess είπε...

Ωραίες ιδέες για δωράκια σε συγγενείς και φίλους! Το τεχνητό χιόνι το φτιάχνεις εσύ ή το αγοράζεις;

Ανώνυμος είπε...

Ena pragma tha sou pw agapimeni stickland... se aytous tous diskolous kairous to blog sou einai ena apo tous logous pou me kanoun na xamogelw kai ypenthimizontas mou oti i zwh einai oraia.
sinexise na bloggareis :)

Katalina

Lyriel Bee είπε...

Αυτό με τα φουντούκια είναι νομίζω υπέροχο και εύκολο και πολύ χειμωνιάτικο :)) τις άλλες φωτογραφίες τις τελευταίες τις κοίταζα χθές το βράδυ !!! και μου έκανε πολύ εντύπωση αυτή η τελευταία με τα πράσινα φιλαράκια, δεν είναι καταπληκτική ???
φιλάκια κοριτσάρα μου **

Angelique είπε...

Πολύ ωραίες οι ιδέες σου!!Όντως τα κορίτσια πάντα πρωτοτυπούν!!
Καλώς σε βρήκα!!

myStickland είπε...

@Κατερινάκι: εμείς οι ''παλαβές'',λέμε ναι στην υπερβολή των Χριστουγέννων!!Πάντα υπάρχει λίγο επιπλέον χώρος για καινούριες δημιουργίες!!Καλά ''μαστορέματα''!! χαχα<3

@princess:το χιόνι το αγοράζεις απο τα βιβλιοπωλεία,τα καταστήματα με χριστουγεννιάτικα είδη ή απο το Jumbo!!

@Κatalina: ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια..Μακάρι να bloggάρω..για πολύ καιρό ακόμα!!

@Angelique:Καλώς ήρθες στη παρέα του mystickland,που όσο πάει και μεγαλώνει!!

@Valentina:I've already delete the photo.Thank you for mention it,dear!!

Δημοσίευση σχολίου

i ♥ comments