Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

σώμα μου..

Πάντα στην ανατολή κάθε καινούριας χρονιάς, φτιάχνω μια ωραιότατη λίστα με αυτά που πρέπει να κάνω οπωσδήποτε.Και βάζω αστεράκια,sos,αυτοκολλητάκια και ότι μπορεί να με παρακινήσει να την ολοκληρώσω με επιτυχία-αυτή τη φορά-!
Μόλις όμως βουτάω για τα καλά στη θάλασσα της καθημερινότητας,κάπου η λίστα μου ξεχνιέται και πιάνει αράχνες! :-(


Όλο λέω,''δεν πειράζει'',''αύριο'' ,''δεν είναι και τόσο σημαντικό''..και  αυτό συνεχίζεται...
Ένα απο αυτά είναι και το θέμα του γυμναστηρίου..Πάντα το αναβάλω και το καθυστερώ και λέω ''άστο μωρέ,απο Δευτέρα''.Και αυτή η Δευτέρα γίνεται Τρίτη,Τετάρτη και ..τελειωμό δεν έχει..Και περνάνε οι μέρες,οι ώρες, η διάθεση..Όχι οτι είμαι και καμία φανατική με τη γυμναστική,αλλά τα dvds μου τα έχω,όσο να΄ναι!Και τα όργανα γυμναστικής μου έχω και αν έρθεις στο σπίτι μου, θα δυσκολευτώ να σε πείσω οτι δεν εκτελούν χρέη κρεμάστρας..Στέκουν καμαρωτά,ανυπομονούν να αποδείξουν το λόγο ύπαρξης τους..Αλλά εγω εκεί..ανένδοτη!!


Εντάξει ,για να είμαι τελείως ειλικρινής πάντα ξεκινάω ενα mini πρόγραμμα κάπου λίγο πριν το καλοκαίρι.Και πάντα ενω το ακολουθώ πιστά-μπικίνι είναι αυτό βλέπεις!-,μόλις έρθουν τα πρώτα κρύα,η διάθεση και το κέφι εξαφανίζονται ως δια μαγείας!!
Φέτος όμως,δίνω μεγάααλη υπόσχεση..εδώ μπροστά σου,να μην αφεθώ,να μην υποκύψω στις Σειρήνες του μυαλού μου.Θα ξεκινήσω απο τώρα,να προσέχω περισσότερο το σώμα μου..αυτό που με κάνει περήφανη για τις αντοχές του καθημερινά, αυτό που μου χάρισε δυο αγγελούδια, αυτό που ζω  μαζί του και θα πορεύομαι μέχρι το τέλος..
Έψαξα στο youtube για να βρώ κάτι που θα με εξιτάρει και θα με σηκώσει απο τον καναπέ μου..Που δεν θα βαρεθώ και θα φωνάζω:''κιάλλο!!''
Νομίζω οτι το βρήκα και είμαι πολύ ευχαριστημένη..το μόνο που μένει είναι να έρθεις και εσυ στη παρέα γιατί η γυμναστική δεν έχει πλάκα αν δεν τη μοιράζεσαι..'Ετοιμηηηηη??



13 σχόλια:

tzeni xr. είπε...

Έγω μαζί σου!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Είμαι πανέτοιμη!

Καλό μήνα!!!!!!!!!!!!!!

ATACADAS είπε...

Great photos!!

CuteandGirlyDMS είπε...

xaxaxa κ γω μαζι σου!!!!!! εψαχνα κατι διασκεδαστικο να συνδιασω την διαιτα!!!!χαχαχα

Ανώνυμος είπε...

Όλες, λίγο πολύ, κάπου λίγο πριν το καλοκαιράκι τρέχουμε σαν τρελλές,όχι δίαιτες αστραπή,όχι κρέμες αδυνατίσματος και δεν συμμαζεύεται!!! Το βιντεάκι είναι πολύ ωραίο,αρκεί όμως να το ξεκινήσουμε....καλό μήνα γλυκιά μου

showgirl είπε...

Αχ zumba ήθελα να ξεκινήσω το φθινόπωρο αλλά όταν πήγα στο τμήμα απογοητεύτηκα με το επίπεδο και έφυγα. Και έτσι λοιπόν βάλτωσα μπροστά στο laptop τρώγοντας σοκοφρέτες και παίρνοντας κιλά. Θα επανορθώσω όμως! Θα κόψω τις σοκοφρέτες!!!!

ο παρατηρητης είπε...

σε νιωθω δεν φανταζεσαι ποσο αυριο τελειωνει το τριμηνο γυμναστηριο μου και ευτυχως πηγα οταν μπορουσα γτ τωρα εξεταστικη απαπα μετα να δω τι θα κανω παντως τρεχα οπου μπορεις

Litsa είπε...

Λοιπόν τέτοιες λίστες κάνω κι εγώ κάθε χρόνο, αλλά μόνο στο μυαλό μου, όχι σε χαρτί, για να μην υπάρχουν αποδεικτικά στοιχεία... χεχεχε
Όμως πολύ μ΄αρέσει αυτός ο δυναμισμός σου και τον ένιωσα πραγματικά. Οπότε θα φωνάξω δυνατά "κι εγώ μαζί σουουουουου". Άσε που λατρεύω την Ζούμπα!!!! Και τα μυαλά στα κάγκελα.
Καλό μήνα και καλή αρχή!

Kiki Aposeki είπε...

Λίστα δεν έφτιαξα ποτέ!!! Ζούμπα όμως πηγαίνω εδώ και 2 εβδομάδες και δεν έχω λόγια!!!! Είναι απίθανα!!!! Καλό μήνα καλό μου!!!!

ειρήνη χειροποιήματα είπε...

Για 'μενα πάντως τελείωσαν τα ψέματα!! Σήμερα ξεκίνησα και είμαι πολύ χαρούμενη!! Άντε!! Ξεκίνα κι εσύ λοιπόν ;)

Anastasia είπε...

Πόσο μα πόσο συμφωνώ! Ρίξε μια ματιά κι εδώ, νομίζω είναι το πιο εμψυχωτικό βιντεάκι για να κάνουμε ΚΟΡΜΑΡΑΑΑ!!! Φιλιά, καλή συνέχεια! Καλό μήνα, καληνύχτα :) http://www.youtube.com/watch?v=lNBWhQ2A1ns

thomi είπε...

καλημερουδια και καλο μηνα!
ευχομαι να τηρησεις το οργανογραμμα σου:)
λοιπον σου χω βραβειακι, φρεσκο-φρεσκο, ελα για παραλαβη!

CuteandGirlyDMS είπε...

check it out ;) http://cuteandgirlydms.blogspot.com/2012/02/spread-news.html

είπε...

ποσο δικιο εχεις.. κι εγω το κολυμβητηριο ολο μολις ζεστανει ο καιρος λεω.. μα τυχαινουν και διαφορα.. τραβατε με κι ας κλαιω :-D

ωραια ποστ
πολυ ενδιαφερον μπλογκ

Δημοσίευση σχολίου

i ♥ comments