Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012

Α..όπως αγάπη!

Καλή αρχή λοιπόν,στο καινούριο παιχνίδι μου.
google images
Πως να αρχίσω το ταξίδι στη χώρα των λέξεων,αν δεν φωνάξω-στη κυριολεξία-τη πιο όμορφη λέξη του κόσμου..;
Α..όπως Αγάπη!
Για την αγάπη γίνονται όλα.Με ενα νεύμα της γίνεσαι Μικρός.Μικρούτσικος..Σημαντικός.Ασήμαντος..
Απο τη στιγμή που θα ανοίξεις τα μάτια σου σε αυτό το κόσμο,μέχρι να τα κλείσεις,θα αγαπάς..Γιαυτό προετοιμάσου..Ετοιμάσου να αφεθείς,να χρωματίσεις τα όνειρα σου,να δωθείς.Αγάπησε πολύ και για πάντα.Ή μάλλον για όσο..Δώσε απλόχερα τις αγκαλιές  και τα φιλιά σου,σε αυτούς που το αξίζουν..σε εκείνους που το έχουν ανάγκη.Μα μη σκεφτείς ούτε στιγμή να πάρεις πίσω κάτι σαν αντάλλαγμα..Η αγάπη,απεχθάνεται τους άπληστους.Θα γυρίσει πίσω αυτή να σε βρει.Να σου δώσει τα δώρα της..Εγω για σήμερα,λέω να φωλιάσω στις αγκαλιές των κοριτσιών μου και να απολαύσω το άρωμα τους..
το παιχνίδι ταίριαξε το με την εικόνα!


Καλημέρα...

7 σχόλια:

Nasia είπε...

Α..όπως Άριστο το κείμενό σου για την αγάπη!
καλό χουχούλιασμα!!!!
καλημέρα!

Memaria είπε...

Και Α όπως απίθανο!!!!
Καλημέρα!

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι είπε...

Υπέροχη η πρόκληση λέξεων!!! Αν δεν είχα την μικρή και τόσο λίγο χρόνο θα ήθελα να την ακολουθήσω. Σε φιλώ και περιμένω με ανπομονησία την επόμενη ανάρτηση... να δω τι θα κάνεις στο ω!χιχι! Callie by anthomeli

fish eye είπε...

ωραιες σκεψεις !!!!!

Eri είπε...

Αγάπη η ίδια η ζωή! Τι ωραίο το κείμενο σου! Φιλάκια καλό Σκ!

Claire D. T είπε...

Το ομορφότερο συναίσθημα!! Ανυπομονώ για τα υπόλοιπα ποστ..
Έχω ένα διαγωνισμό αυτές τις ημέρες, αν θέλεις πέρνα μια βόλτα από το bloggaki μου :)
http://notebookofclaire.blogspot.gr/

KaPaworld είπε...

Τέλεια!!Μου αρέσει το μήνυμα σου γλυκιά μου!!

Δημοσίευση σχολίου

i ♥ comments