Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

Συγχαρητήριαααα...

Δωράκι απο την Ηρώ..Βρίσκεται στο γραφείο μου και μου υπενθυμίζει τι πρέπει να κάνω καθημερινά..
 Αυτές οι λίγες αράδες είναι αφιερωμένες σε εσένα Ηρώ..
..που μου έχεις προσφέρει τόσα πολλά που θα χρειαζόμουν ίσως άλλες τόσες σελίδες για να γράψω..Σε θαυμάζω για τον τρόπο που σκέφτεσαι και σε ''ζηλεύω''για το μαγικό τρόπο που γράφεις..(Όταν ''μεγαλώσω''χιχι..θα ήθελα να σου μοιάσω!)
Θέλω και εύχομαι να είσαι πάντα τόσο χαρούμενη όσο είσαι σήμερα που πήρες επιτέλους το πολυπόθητο πτυχίο σου και εύχομαι να λάμπει το αστέρι σου,για πολλά πολλά ακόμη χρόνια..
 Ελπίζω αυτό το καλοκαίρι να είναι το καλύτερο της ζωής σου,γεμάτο ξεκόυραση,ηλιοβασιλέματα(στη Σαντορίνη,κατά προτίμηση;)και πολλές πολλές βουτιές...
αγαπημένο σουβενίρ απο τις διακοπές της στη Ρόδο..(ευχαριστώ που με σκέφτηκες!)
Σε αγαπώ πολύ και είμαι πολύ υπερήφανη για εσένα..
Πάντα επιτυχίες!!
(το φιλάκι θα σου το δώσω απο κοντά!!)

3 σχόλια:

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι είπε...

Αν και δεν ξέρω ποια είναι η Ηρώ... τα συγχαρητήριά μου κι από μένα. Γιατί για να το λες εσύ κάτι θα ξέρεις. Φιλάκια Πολλά! Callie by Anthomeli

Ανώνυμος είπε...

εγώ είμαι χαχα :)

με συγκινείς κάθε φορά με τα καλά σου λόγια, ξέρω ότι τα λες απ΄τη καρδιά σου ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

*μα πότε το έγραψες? δεν σε κατάλαβααα :ο ;)

φιλακιαααα πολλά πολλάααα

Ηρώ

Lyriel Bee είπε...

Καλό μήνα φιλενάδα!! Τα δωράκια σου είναι γλύκα, αλλά
σαν το δώρο της φιλίας, δεν έχει ;)
Να περνάς καλά! Φιλάκια !!

Δημοσίευση σχολίου

i ♥ comments