Παρασκευή 27 Ιουλίου 2012

Το κάδρο των διακοπών..

Θα σε άφηνα χωρίς "εργασία για τις διακοπές"? Φυσικά και όχι!
Θα σου δώσω λοιπόν έναν ακόμη λόγο να "αποτυπώσεις" τη στιγμή. Εκείνη που θα τρέχεις στην άμμο ή την άλλη που θα δαγκώνεις το πιο ζουμερό καρπούζι. Πολλές στιγμές, για να αποτυπώσεις. Πρόσεχε!!! όχι να τις χάσεις.
Μια όμορφη ιδέα είναι να βγάλεις τις μέρες των διακοπών σου μια φωτογραφία που θα είναι για σένα ξεχωριστή την κάθε μέρα ή την κάθε ώρα. Μια, που μόνο εσύ, άντε και δυό ακόμα θα ξέρετε τι σημαίνει. Έτσι, για να κάθεσαι μετά από καιρό να χαζεύεις το κάδρο των διακοπών σου και να γελάς ευχαριστημένη.
Εκτύπωσε τις φωτογραφίες αυτές σε μικρό ή μεσαίο μέγεθος και τη συνέχεια σου αποκαλύπτουν οι εικόνες, δες όμως και εδώ !





sshhh: εγώ θα αρχίσω από την άλλη βδομάδα!

7 σχόλια:

Anastasia είπε...

ma ti wraia idea!!
exw kollhsei me to blog sou!
filia
x

Kiki Aposeki είπε...

Καλά είναι όντως τέλεια ιδέα και ωραία παρέμβαση στο χώρο επίσης!!!! Καλό Σαββατοκύριακο κοριτσάκι μου, με πολλές πολλές φωτογραφίες!!!!

Unknown είπε...

teleia idea!!! teleio blog!!! mpravo!!!

myStickland είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια! :) :)

Καλή ξεκούραση!!!

Memaria είπε...

Τώρα μου έδωσες ιδέα για έναν παλιό πίνακα ανακοινώσεων που τον βλέπω συνέχεια μπροστά μου, αλλά μου έρχεται κρίμα να τον πετάξω!!
Σκεφτόμουν λοιπόν να κάνω κολάζ με φωτογραφίες...τελικά δε θα απομακρυνθώ πολύ από τις φωτογραφίες, αλλά έτσι θα γίνει πιο όμορφο!!
Θα χρειαστώ λοιπόν σύρμα και μανταλάκια...εύκολο!!
Σε ευχαριστώ!!!

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι είπε...

Yπέροχη ιδέα... Φέτος δεν θα πάμε διακοπές και τολμώ να πω ότι η καθημερινότητά μου είναι μάλλον λίγο πεζή. Ωστόσο θα κρατήσω την ιδέα για του χρόνου! Προς το παρόν βγάζω την κόρη μου!χιχι! Callie by Anthomeli

evonita είπε...

πολύ τέλεια ιδέα!!! μου αρέσει πολύ!

Δημοσίευση σχολίου

i ♥ comments