Τετάρτη 8 Αυγούστου 2012

ιδέες για αποθήκευση βραχιολιών..

Η φίλη μου Έυη,(beloved-ideas.blogspot.gr)με ρώτησε αν έχω καμια ιδέα για το πως μπορεί να αποθηκεύσει τα βραχιόλια της.Σκέφτηκα λοιπόν να σου προτείνω μερικές..μιας και εγω έχω αρκετά απο αυτά και πάντα ψάχνω καινούριους τρόπους για να τα βολεύω και να τα βρίσκω εύκολα..
**Αρχικά,μπορείς να προμηθευτείς χάρτινα κουτιά σε διάφορα μεγέθη,να τα ενώσεις μεταξύ τους όπως στη φωτογραφία και να βάλεις μέσα τα κοσμήματα σου.
real simple
**Mια άλλη ιδέα,μπορείς να βρεις εδω που θα σε βοηθήσει να βρεις και μια άκρη με τα κολιέ σου..Γενικότερα καλό είναι να κάνεις ενα ξεκαθάρισμα στις ντουλάπες και τα συρτάρια σου,έτσι ώστε να κάνεις πιο εύκολη τη ζωή σου.
**Ακόμα μια ιδέα είχα βρει στο blog της Κατερίνας:diamadaki.blogspot.gr.Τη συγκεκριμένη κατασκευή την εμπνεύστηκε η Κατερίνα για να αποθηκεύει τα αρκουδάκια η κορούλα της.Βλέποντας το,σκέφτηκα οτι θα ήταν μια εξαιρετική ιδέα,για τα βραχιόλια μου.Τώρα λοιπόν που το θυμήθηκα μαζί σου,με αφορμή αυτό το post,λέω να πάρω βελόνα και κλωστή και να αρχίσω να δημιουργώ..!
**Ίσως έχεις στη κουζίνα σου μια θήκη που κρεμάς τις κούπες σου.Μπορείς να κρεμάσεις εκεί τα βραχιόλια σου και έτσι θα σε βολέψουν περισσότερο,ειδικά αν βιάζεσαι το πρωί και δεν μπορείς να ψάχνεις με τις ώρες..

5 σχόλια:

Beauty Follower είπε...

καλη ιδεα γιατι ολο τα μαζευω και ολο εξω τα βρισκω χα χα!

Sofia είπε...

Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις ιδέες! Είναι όλες πολύ πρακτικές! Καλή συνέχεια σου εύχομαι! Πολλά φιλούθκια :)

Memaria είπε...

Αυτή με το συρταράκι πολύ μου άρεσε...και μαζεμένα όλα και τακτοποιημένα ταυτόχρονα!!

vivi ka είπε...

Ωραία ιδέα με τα κουτάκια!! Μπορούμε επίσης να τα ντύσουμε και με ένα ύφασμα ώστε να μην φαίνονται απλά κουτάκια. Μου έδωσες ωραία ιδέα! Σε ευχαριστώ!!!

evonita είπε...

σε υπερ ευχαριστώ για αυτή την ανάρτηση!!! είσαι εξαιρετική!!! μου έδωσες ιδέες!! πρέπει να αρχίσω την υλοποίηση και μετά να σου δείξω τι κατάφερα!!! ευχαριστώ πολύ πολύ για την αφιέρωση! φιλάκια πολλά!!! :)

Δημοσίευση σχολίου

i ♥ comments