Σάββατο 18 Αυγούστου 2012

o αλυσοδεμένος ελέφαντας..

Αυτή και μόνο η ερώτηση με έβαλε σε σκέψεις.Αλήθεια,τι είναι τόσο δυνατό που μπορεί να κρατήσει αλυσοδεμένο εναν ελέφαντα και μάλιστα σε ενα τόσο δα ξυλαράκι στην άμμο;
Την απάντηση τη δίνει ο Χόρχε Μπουκάι,ένας απο τους αγαπημένος μου συγγραφείς,στο υπεροχο βιβλίο του:''Ο αλυσοδεμένος ελέφαντας''..
Αρχικά,το παραμύθι αυτό το είχα διαβάσει σε ενα απο το best seller του,''Να σου
 πω μια ιστορία''και με είχε συγκλονίσει η απλότητα του αλλά και το μήνυμα που περνάει.
Είναι μια ιστορία,σχεδόν παιδικά γραμμένη,αλλά με τόσο δυνατά στοιχεία,που σε κάνει να την σκέφτεσαι για ώρες...Όταν λοιπόν ενημερώθηκα οτι κυκλοφορούσε και ξεχωριστά,τότε χωρίς δεύτερη σκέψη το αγόρασα σαν δώρο στα κορίτσια μου...
Είναι ενα πολύ προσεγμένο βιβλίο,με υπέροχη εικονογράφηση,που σίγουρα θα αγαπήσει κάθε παιδί.Αλλά και με μια ιστορία,που έχει να διδάξει πολλά σε μικρούς και μεγάλους.
Ενα παραδοσιακό παραμύθι χρόνων,αλλά τόσο επίκαιρο.Και όπως λέει ο ίδιος ο Χόρχε:''Όλοι μας περιδιαβαίνουμε τον κόσμο,δεμένοι σε εκατοντάδες παλούκια που μας στερούν την ελευθερία.Μοιάζουμε λίγο-πολυ σαν τον ελέφαντα του τσίρκου.Ζούμε πιστεύοντας οτι δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά,απλώς επειδή μια φορά,όταν ήμασταν μικροί,προσπαθήσαμε αλλά δεν τα καταφέραμε...''
Μεγαλώσαμε κουβαλώντας το φορτίο ''δεν μπορώ-δεν θα τα καταφέρω''στις πλάτες μας.Θέλοντας όμως τα παιδιά μου να μεγαλώσουν ελεύθερα απο τέτοιες σκέψεις και να πιστεύουν στις δυνατότητες τους,θέλησα να τους δωρίσω αυτό το βιβλίο-θησαυρό!Και να τους θυμίζω πάντα οτι όλα μπορούν να τα καταφέρουν,αρκεί να μην το βάζουν κάτω και να μην αφήσουν κανένα να τους ψαλιδίσει τα φτερά...
λίγα λόγια για τον συγγραφέα...
Κοστίζει περίπου 10 ευρώ,οπότε είναι μια καλή ευκαιρία να το δωρίσεις ή να εμπλουτίσεις τη βιβλιοθήκη σου..
μια όμορφη λεπτομέρεια του βιβλίου...




7 σχόλια:

Memaria είπε...

Υπέροχο μήνυμα περνάει στα παιδιά, αλλά και σε μας..
Μπορεί κάποτε να προσπαθήσαμε και να μην πετύχαμε να κάνουμε κάτι, αλλά αν ξαναπροσπαθήσουμε μπορεί να τα καταφέρουμε!!!
Ω μου άρεσε πολύ!!!
Καλό Σαββατοκύριακο!
Φιλιά!

apinkdreamer είπε...

υπεροχο μηνυμα!!!!
καλο σαββατοκυριακο!!!!

DIMI είπε...

Είπα νά έρθω νά σέ γνωρίσω από κοντά!Καιρός ήταν!!Τό βιβλίο είναι πολύ διδακτικό!Θά ψάξω νά τό βρώ!Πολύ θά μού άρεσε νά τό διαβάσω στήν εγγονούλα μου!Λατρεύη όλα τά ζωάκια!!Καλό Σ/Κ!!Σέ περιμένω!!Φιλιά!!

Chrisi είπε...

Μεγάλο μύνημα αφήνει όντως αυτό το βιβλιο,καλά να περάσεις το Σαββατοκύριακο σου,φιλιά

evonita είπε...

πολύ όμορφη εικονογράφηση και το story φαίνεται να έχει ενδιαφέρον! όμορφη επιλογή και οικονομική!! :)

Taelia88 είπε...

Πολύ διδακτική ιστορία! Την έχω διαβάσει ξανά αλλά ποτέ δεν την βαριέμαι! Και πιστεύω το μήνυμά της θα είναι πάντοτε επίκαιρο...
Καλό σ/κο να έχεις!

vivi ka είπε...

Δεν το έχω διαβάσει ποτέ..Μια καλή επιλογή στα αλήθεια για δωράκι! Θυμάμαι η μαμά μου που μου έλεγε πάντα "ο άνθρωπος άμα θέλει σηκώνει και βουνό". Αναρωτιόμουν τότε πως γίνεται αυτό! Την πρώτη φορά που ένιωσα οτι σήκωσα βουνό κατάλαβα τι ήταν αυτό που μου έλεγε! Φιλάκια!!

Δημοσίευση σχολίου

i ♥ comments