Δευτέρα 6 Αυγούστου 2012

T..όπως τραγούδι...

Mοιράζομαι το τραγούδι που γεμίζει τις μέρες και τις νύχτες μου.Με ταξιδεύει.Με τραβάει απο το χέρι και μου δείχνει εναν άλλο δρόμο.Αυτό της ελευθερίας.Της ξενοιασιάς.Μου θυμίζει διακοπές,κατάστρωμα με sleeping bag και να μετράω τ'αστέρια,κάτασπρα μικρά σπιτάκια σκαρφαλωμένα σε ενα λόφο να αγναντεύουν το απέραντο γαλάζιο.Ξαπλωμένη σε μια αιώρα με ενα παγωμένο μοχίτο στο χέρι,ζαλισμένη και με ενα χαμόγελο ευτυχίας στα χείλη.Και μετά, ξυπόλυτη,να περπατάω στην αμμουδιά παρέα με ενα αστερία,που τον ακουμπάω στα λυτά μου μαλλιά και τον ξεχνάω εκεί,μέχρι το καλοκαίρι να δύσει.

υ.γ.κάνοντας κλικ εδω,θα θυμηθείς πως ξεκίνησαν όλα...

5 σχόλια:

Nasia είπε...

ωραίο τραγούδι! δεν το ήξερα...
καλημέρα!

myStickland είπε...

Καλημέρα..Νασια!
Δεν είναι πολύ καλοκαιρινό!;

vivi ka είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Και να μην θες, θα ταξιδέψεις ακουγώντάς το....να σαι καλά!

Memaria είπε...

Ούτε εγώ το ήξερα!!
Πολύ ωραίο και σίγουρα καλοκαιρινό!

evonita είπε...

Καλή εβδομάδα!! Δεν το έχω ξανακούσει ούτε εγώ το τραγούδι, είναι όμως πολύ χαρούμενο και ξεσηκωτικό! :) φιλάκια!

Δημοσίευση σχολίου

i ♥ comments