Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

''μπαουλάκια''χαράς!

Tην τούρτα φέτος τη φτιάξαμε εμείς,με τα χεράκια μας.Και όταν λέω εμείς,εννοώ εγω και τα κορίτσια μου.Και επειδή όπως καταλαβαίνεις οι γνώμες για το τελικό αποτέλεσμα ήταν πολλές,αποφασίσαμε να φτιάξουμε δυο και να έχουμε ειρήνη στο σπίτι μας.Η βασική συνταγή είναι η αγαπημένη μου.Σου σου έχω μιλήσει εδω,για το πανεύκολο,πάρα πολύ γρήγορο και πολύ νόστιμο κέικ.Το έψησα σε δυο μακρόστενες φόρμες μιας χρήσης ,για περίπου 30 λεπτά και τα άφησα λίγο να κρυώσουν,πάνω σε μια σχάρα.
Σκεφτήκαμε να τα κάνουμε ''μυστικά μπαουλάκια'' και γιαυτό τα κόψαμε στη μέση.
Στο ένα βάλαμε κρέμα ζαχαροπλαστικής χωρίς βράσιμο και κουφετάκια.
Στο δεύτερο γκανάς και γλυκό κεράσι!
Μετά απλώσαμε αντίστοιχα κρέμα και γκανάς,στα μπαουλάκια και τα στολίσαμε ανάλογα.
Το πόση χαρά έκαναν το κορίτσια,δεν περιγράφεται.Αν και γέμισαν με κρέμες,σοκολάτες κουφετάκια και γλυκό κεράσι,το αποτέλεσμα ήταν πολύ γλυκό..Μπορεί το πάτωμα της κουζίνας ακόμα να κολλάει και το τραπεζομάντηλο να κονταροχτυπηθεί με το απορρυπαντικό μου αύριο,αλλά ειλικρινά δεν με νοιάζει!Το σπίτι μου γέμισε με γέλια,τραγούδια και πολλές πολλές ευχές σκορπισμένες στον αέρα..
Λίγο πριν φυσήξω τα μπόλικα κεράκια μου,η καρδιά μου κόντευε να σπάσει.Εκείνη τη στιγμή με τους δικούς μου ανθρώπους τριγύρω,αισθάνθηκα ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος στον κόσμο.Δεν θα ήθελα να αλλάξω εκείνα τα λεπτά με όλα τα πλούτη του κόσμου..Γιατί τα δικά μου ''μπαουλάκια''είναι γεμάτα με όλη την αγάπη της γης..
Και του χρόνου!!

16 σχόλια:

Lyriel Bee είπε...

Χρόνια σου πολλά αγάπη μου, να έχεις πάντα τα μπαουλάκια σου γεμάτα με αγάπη και υγεία και χαμόγελα και χαρές σου εύχομαι!! Οι τούρτες σου είναι παναγία μου, κράτησε μου ένα κομμάτι απ' αυτή με τα κεράσια!!

Sheena Dimitriou είπε...

Να υποθέσω ότι έχεις γενέθλιά? Καλόχρονη σου εύχομαι και γερή και ελπίζω τα μπαουλάκια σου να είναι γεμάτα αγάπη και ευτυχισμένες στιγμές κάθε χρόνο!

airis είπε...

Όμορφη παρουσίαση !
Και πάλι πολύχρονη και ευτυχισμένη! :)

xristin είπε...

Εύχομαι να έχεις πάντα όλα τα "μπαουλάκια" σου γεμάτα αγάπη.
Να είσαι καλά!

Οι τούρτες σου είναι φανταστικές!

Λαμπρινή είπε...

Αυτές τις φωτογραφίες σου....αχ,είναι σκέτη κόλαση!!!
Πολύχρονη και ευτυχισμένη!Κάθε στιγμή της ζωής σου να είναι τόσο γεμάτη με αγάπη όπως και των γενεθλίων σου!

Parents Land Gr είπε...

Χρονια πολλα.Απιθανη η τουρτιτσα που εφτιαξαν τα κοριτσια!

vivi ka είπε...

Εγώ το λέω και κανένας δεν με ακούει! Τα κορίτσια έχουν άλλη χάρη...
Να τις χαίρεσαι και να έχετε πάντα τέτοιες όμορφες στιγμές! :)

Litsa είπε...

Και του χρόνου και του παραχρόνου και πάντα με υγεία κοριτσάκι μου! Χρόνια πολλά, καλά κι ευτυχισμένα! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να φτιάξετε με τα κορίτσια πολλά πολλά λαχταριστά γλυκά ακόμη!
Φιλιά

evonita είπε...

και του χρόνου!!! αυτά τα μπαουλάκια σκέτη γλύκα!! φιλάκια!!!

Xristina @ Dear e-diary είπε...

Χρόνια σου πολλά και γλυκά όπως τα δυο γλυκάκια που φτιάξατε!

Ελπίδα - two boys and hope είπε...

χρόνια πολλά και όμορφα με αυτούς που αγαπάς!! Πάντα να ξεχειλίζουν τα "μπαουλάκια" σου !!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

και του χρόνου με υγεία
πάντα όμορφες και χαρούμενες στιγμές να έχεις στο σπιτι σου σου ευχομαι μαζί με τα αγαπημενα σου ατομα
η τελευταια παραγραφος με συγκινησε
νοστίμότατα μου φαίνονται τα γλυκάκια εγώ λατρεύω την σοκολάτα

princess είπε...

Εύχομαι η ζωή σου να είναι γλυκιά όπως το κέικ σου, με μπόλικη σοκολάτα από πάνω για έξτρα γλύκα!!!!

marileni είπε...

Λαχταριστά τα γλυκά,πειρασμός!!!!Χρόνια πολλά!!!!!!!!

Φανή είπε...

Χρόνια πολλά! Και του χρόνου ακόμα πιο γλυκές οι τούρτες, τα τραπεζομάντιλα, τα πατώματα, τα πάντα όλα! Ακόμα γελάω σκεπτόμενη το σκηνικό όπου το τραπεζομάντιλο θα κονταροχτυπιέται με το απορρυπαντικό!
{Fan, όπως λέμε sofan!}

Claire D. T είπε...

Τέλεια οι τουρτίτσες :)

Δημοσίευση σχολίου

i ♥ comments