Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

today..i love*

Aυτό το στεφάνι,έχει ιδιαίτερη αξία για εμένα.Βρίσκεται κρεμασμένο στην είσοδο του σπιτιού μου,εδω και δυο χρόνια περίπου.Με αποχαιρετά καθώς κλείνω την πόρτα πίσω μου και με καλωσορίζει καθώς γυρίζω το κλειδί στη κλειδαριά.Μου θυμίζει εκείνο το καλοκαίρι,που το μικρό μου κοριτσάκι,στόλισε τα μαλλιά της με αυτό.Ήταν ο  πρώτος γάμος που θα γινόταν παρανυφάκι και ήταν πολύ ενθουσιασμένη..
Ήταν τόσο όμορφη.Λουσμένη στο φως,με αυτό το μυρωδάτο στεφάνι να στολίζει τα μακριά της μαλλιά.Σαν μια μικρή νεράιδα,που την έστειλαν στη γη,για να χαρίσει απλόχερα τα δώρα της.
Θέλοντας να θυμάμαι εκείνες τις στιγμές που καμάρωνα τη λιλιπούτεια νυφούλα,το στόλισα με χαρά..
Να είσαι ευλογημένη μικρή μου!!

10 σχόλια:

Memaria είπε...

Τι όμορφο!!!
Και τι όμορφα λόγια, γεμάτα εικόνες...
καλή σου μέρα..φιλιά!!

airis είπε...

Πανέμορφο!
Να την καμαρώνεις πάντα!
Καλημέρα με χαμόγελα! :))

Miranta είπε...

Αχουυ!Τρελαίνομαι για στεφάνια!Ειδικά όταν στολίζουν κεφαλάκια κοριτσιών!Να το χαίρεσαι το καμάρι σου!Καλή εβδομάδα!

Katerina V *Pause blog* είπε...

Καλημέρα!!Πολύ γλυκό και τρυφερό..Να τις χαίρεσαι και τις δύο!!Είναι τυχερές που σ'έχουν μαμά τους!!

vivi ka είπε...

Αχ!! Τι γλυκιά μανούλα!
Να καμαρώνεις πάντα την μικρή νεραιδούλα σου.
Είμαι σίγουρη πως και εκείνη θα καμαρώνει πάντα για την υπέροχη μαμά της!!
Φιλάκια :)

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

πολύ ρομαντική και συγκινητική ανάρτηση
να την χαίρεσαι και όπως επιθυμείς να την δεις

Unknown είπε...

Μου αρέσει πολύ, που κρατάς τέτοια ενθύμια και μάλιστα, σε περίοπτη θέση του σπιτιού σου.Να την χαίρεσαι και την καμαρώνεις με υγεία και τύχη!

evonita είπε...

Πόσο γλυκό!! Να την καμαρώνεις πάντα τη μικρή σου νερα·ιδούλα!!! Φιλάκια!!

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι είπε...

Όμορφο... εύχομαι και νυφούλα με το καλό! Callie by Anthomeli

Claire D. T είπε...

είναι πολύ όμορφο :)

Δημοσίευση σχολίου

i ♥ comments