Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012

Ποιόν θα στεφανώσεις σήμερα;;;


Μου αρέσουν πολύ οι πόρτες και τα παράθυρα να βάζουν τα καλά τους. Τα καλύτερά τους. Να ανθίζουν με τον δικό τους τρόπο. Σου είχα δείξει τι "φοράει" τις καθημερινές η δική μου.. εξώπορτα. Τώρα τελευταία μπήκε και αυτή όμως στο πνεύμα. Ενώ τη στόλισα με έναν Άγιο Βασίλη, μου ζητά κάτι πιο ευφάνταστο. Να βάλω τα δυνατά μου ή να περάσω πρώτα μια βόλτα από τα σπίτια σας και να δω τι καλό έχετε να μου προτείνετε; σκέφτηκα. Συγκεκριμένα με ενέπνευσε αρχικά με τις εικόνες της Mirantaslittlegarden λίγο και το πνεύμα των Χριστουγέννων, συνέχισα να ψάχνω και για δες και εσύ τι βρήκα...

Product-hugerect-36646-5721-1339485536-6fa163f7847e7fbd5ebf7bbfc82d77d4_large

106890191127725380_5bp8jcir_c_large

Gray-christmas-yarn-wreath_large

Βρήκα όμως κι ένα βίντεο που αν αφιερώσεις λίγα λεπτά να το δεις, θα σου αρέσει σίγουρα το αποτέλεσμα.

10 σχόλια:

Anastasia είπε...

Πολυ ωραιο το βιντεακι, γλυκια ιδεα!!!
Μακαρι να εβαζα κ εγω εδω στεφανακι, αλλα δν τολμω γτ θα μου το κλεψουν :P
Happy Thursday ♥
xo
Anastasia
http://natbeesfashion.blogspot.co.uk
http://www.etsy.com/shop/NatbeesFashion

airis είπε...

Τι όμορφες ιδέες!!!!!!
Καλό μεσημέρι!
Φιλάκια!

My Lovable Baby (by Daeira mommy) είπε...

Όλα υπέροχα!!! Εγώ μέχρι στιγμής την έχω βγάλει με ένα αγοραστό μικρό στεφάνι με ένα αγγελάκι. Αυτό στολίζει την εξώπορτα :)

Irene Blushing Loves είπε...

Όλα τα στεφάνια που έβαλες είναι υπέροχα!!

xxxxx

vivi ka είπε...

Πολύ όμορφες προτάσεις! Θα φροντίσω για του χρόνου να μαζέψω υλικά και να φτιάξω το δικό μου στεφάνι. Λογικά αυτό από το βίντεο θα γίνεται μεγαλύτερο! :)) Φιλάκια!

Funky Monkey είπε...

Ωραίες ιδέες! Το στεφάνι με τον σπάγκο και τις μπάλες είναι τέλειο!!! Φιλάκια.

marileni είπε...

Πανέμορφες ιδέες!!!!!

Miranta είπε...

Καλησπέρα κι από μένα!Με τιμά πολύ που ήμουν η αρχική σου έμπνευση γι'αυτό το άρθρο γιατί πραγματικά λατρεύω τα στεφάνια!Έχω κρεμασμένο στην εξώπορτα όλο τον χρόνο ένα με ρόδια και κλαδιά και το αλλάζω την περίοδο των Χριστουγέννων με ένα πιο 'χριστουγεννιάτικο'.Φυσικά δεν χάνω ευκαιρία να φτιάξω το δικό μου με κλαδάκια και λουλούδια που θα μαζέψω από τους αγρούς την άνοιξη.Υπέροχες οι ιδέες που μας δίνεις αλλά και το βιντεάκι σκίζει!Καλό σου βράδυ!

Dimitra•Counting SΜiLES είπε...

Τι όμορφα στεφάνια! Αυτό με τα κουκουνάρια τόσο απλό και τόσο όμορφο.

evonita είπε...

είναι τέλεια!!! μου αρέσουν πολύ τα στεφανάκια!! το δύσκολο είναι στο κρέμασμα!!! :)

Δημοσίευση σχολίου

i ♥ comments