Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2012

days27+28*

6 σχόλια:

airis είπε...

Υπέροχες φωτογραφίες και οι δύο!
Επειδή έχω τραβήξει πολλές στο τζάκι ξέρω ότι πραγματικά ζωγράφισες!
Φιλιά!

E. είπε...

Μου αρεσει η αντιθεση, τζακι και χιονι! Θα παρω το τζακι! Καλο βραδυ! :)

Katerina V *Pause blog* είπε...

Φοβερός συνδυασμός..Υπό άλλες συνθήκες θα έβλεπα τζάκι και θα τρελαινόμουν..τώρα γίνεται με την ανάποδη έννοια..Θα είδες στις ειδήσεις τι γίνεται..Ε ,εμείς το βιώνουμε από πολύ κοντά..με συνέπειες στο αναπνευστικό μας.. Χιόνι δεν είδαμε ακόμη!! Φιλάκια καλό βράδυ!!

Memaria είπε...

Κι εγώ το τζάκι θα πάρω..χαχα!!
Όμορφες και οι δυο..φιλιά και καλό ξημέρωμα!!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Το τζάκι πάντα δημιουργεί ρομαντική ατμόσφαιρα, τουλάχιστον εγώ έτσι το αντιλαμβάνομαι (κι ας μήν έχουμε τζάκι στο σπίτι χεχε) ΜΟυ αρεσε η φωτο του τζακιου και των κεριων στην προηγουμενη αναρτηση . Χρόνια Πολλά

evonita είπε...

αχ τι όμορφα!!! θέλω κι εγώ χιόνι!!!! :)

Δημοσίευση σχολίου

i ♥ comments