Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2012

i am..back*

Aγαπημένο μου φιλαράκι,σου εύχομαι Χρόνια Πολλά!
Ελπίζω να είχες όμορφα Χριστούγεννα,παρέα με όλους εκείνους που αγαπάς και σε αγαπούν!
Να ξεκουράστηκες,να ανανεώθηκες!
Να είσαι έτοιμη για το μεγάλο ρεβεγιόν που θα μας έρθει σε λίγες ημέρες απο σήμερα..
Εγω ''πήρα''μια μικρή άδεια απο το mystickland,για να χαλαρώσω και να περάσω λίγες στιγμές με τους δικούς μου αγαπημένους..Το χρειαζόμουν όσο τίποτα άλλο..
Τώρα που επέστρεψα,έχω τόσα πολλά να σου πω και να σου δείξω.
Εχω αφήσει σε αναμονή κάποιες φωτογραφίες απο το #fmsphotoaday,κάποιες συνταγές,ιδέες..και πολλά άλλα..
Θα περάσω και απο το σπιτάκι σου,να δω τι καλό ετοίμαζες τόσες μέρες που ήμασταν μακριά..
Θέλω επίσης και να σε ευχαριστήσω για όλες τις όμορφες και αισιόδοξες ευχές που μου χάρισες εδω και στο e-γραμματοκιβώτιο μου..
Τώρα όμως σε αφήνω,γιατί θέλω να ανοίξω τα ''παράθυρα''του mystickland,να μπει φρέσκος αέρας..
 Τα λέμε σύντομα!

11 σχόλια:

princess είπε...

Είμαι περίεργη να δω τι μας ετοιμάζεις!!!!!! Άντε σε περιμένω!

Unknown είπε...

Καλώς ήρθες!!! σε περιμέναμε!! αντε να δουμε και τις ιδεές σου, μας έχεις κακομάθει βλέπεις και πάντα ξέρουμε ότι καλό μας περιμένει!! αντε φιλάκιααα

lolipopfamily είπε...

Καλώς το μας... Χρόνια πολλά και περιμένουμε τις όμορφες αναρτήσεις σου !

DIMI είπε...

Χρόνια πολλά φίλη μου!Καλώς ήρθες !Καί εγώ μέ πολύ περιέργεια περιμένω τί καλό μάς ετοιμάζης!!Φιλάκια!!

airis είπε...

Καλώς όρισες!
Μας έλειψες να ξέρεις!
Χρόνια πολλά κι από δω! Με αγάπη και υγεία χαρά μου!
Εις αναμονή λοιπόν ....
Φιλάκια! :)

Katerina V *Pause blog* είπε...

Ελπίζω να πέρασες όμορφα!!Λίγο έκατσες μακρυά από το μπλογκοσπιτάκι σου!! :))

kwnnie είπε...

Επανήλθε το mystickland:))
Είμαι ανυπόμονη να δω τις φρέσκιες αναρτήσείς σου:)
Χρόνια πολλά!!

Memaria είπε...

Χρόνια πολλά!!
Να πω πως δεν είμαι περίεργη και ανυπόμονη?..μα θα είναι ψέμα!
Φιλιά πολλά!!

vivi ka είπε...

Καλημέρα φίλη μου!!
Χρόνια πολλά και από δω!
Τρέχοντας να γράψω δυο λόγια πριν ξυπνήσουν οι υπόλοιποι. :))
Ανυπομονώ να δω τι καλούδια μας ετοιμάζεις πάλι!
Είμαι σίγουρη πως θα είναι σούπερ!
Φιλάκια! :))

Dimitra•Counting SΜiLES είπε...

Καλημερουδια κουκλιτσα!! Καποιες απουσιες γινονται αισθητες:)
Ειμαι σιγουρη οτι περασες μαγικα με τα κοριτσακια σου και αυτους που αγαπας.
Περιμενουμε τις εκπληξεις, προτασεις, ιδεες!!!

ειρήνη χειροποιήματα είπε...

Χρόνια πολλά και πολύ-πολύ δημιουργικά!! Εύχομαι ένα χρόνο γεμάτο υγεία, αγάπη και νέες ιδέες!!

Δημοσίευση σχολίου

i ♥ comments