Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2012

Merry and Bright... X-mas Days!

Σήμερα επιβεβαίωσα τις σκέψεις που κάνω αρκετά συχνά, για να δώσω λίγη ελπίδα στον εαυτό μου. Ότι στο οτιδήποτε μπορείς να δώσεις λάμψη, χαρά και αν κάτι ή κάπου δεν μπορείς να έχεις αυτό που πραγματικά ονειρεύεσαι, να δημιουργείς αυτό που έχεις τώρα στα χέρια σου με τρόπο που θα μοιάζει σε εκείνο που θα ήθελες. Και ύστερα από λίγο μπορεί να έρθουν όλα όπως τα θέλεις.
Δεν μου άρεσαν ποτέ τα πρέπει. Ούτε να τα ακολουθώ, ούτε να τα λέω, ούτε να τα γράφω. Όμως νιώθω αυτές τις ημέρες που διανύουμε όλα τα "πρέπει" που έχω αφήσει πίσω μου, να έρχονται μπροστά μου. Να θέλουν να χωθούν στη παλάμη μου με το ζόρι. Να με τραβήξουν προς τη διαδρομή που έχουν ορίσει και 'συσκεφθεί' για μένα.
Και ξέρεις κάτι; Δεν είναι  πάντοτε άσχημα τα πρέπει τελικά. Χρειάζεται να περάσουμε από το σπίτι τους. Να γίνουμε πιο δυνατοί όταν βγούμε από την πόρτα. Και αυτό που μένει από την μέχρι τώρα εμπειρία μου μαζί τους είναι ότι ΠΡΕΠΕΙ να βρούμε τους τρόπους ψάχνοντας μέσα μας ή γύρω μας να χαμογελάμε, να είμαστε ευχαριστημένοι. Δεν είναι κακό να κάνουμε υπομονή μαζί τους. Θα έχουμε τη γνώση όταν όλα θα έχουν περάσει και θα έχουν βρει το δρόμο που αναζητούσαμε από την αρχή.
Και να θυμάσαι ότι... πρέπει να φωτίζεις τις μέρες σου. Επιτακτική ανάγκη για αυτές που έρχονται. Να εθιστείς στη τρέλα.
Να τα βλέπεις όλα αλλιώς.
Να τους βάζεις αγάπη.

10 σχόλια:

Mary είπε...

πολύ όμορφο το κέιμενο σου!
καλή χρονιά!
http://clipit.blogspot.gr/

Unknown είπε...

poli omorfo post!!!
sou euxomai kai esena kali xronia kai panta ta kalitera!!
perna an theleis kai esi mia bolta apo to blog mou!!
filakiaa

www.fashionrailways.com

airis είπε...

Να εθιστώ στην τρέλα! Κι άλλο;
Ζουρλομανδύα θα μου περάσετε στο τέλος!
χεχε! Για να σοβαρευτώ , υπέροχα τα λόγια σου!
Θα θυμάμαι να φωτίζω τις μέρες μου!
Φιλάκια!
Καλή πρωτοχρονιά!

kwnnie είπε...

Υπέροχα τα είπες!
Ψιθυρίζω κι εγώ στον εαυτό μου κάποια πρέπει τον τελευταίο καιρό!

Να περνάς όμορφα τις γιορτές με την οικογένειά σου:))
φιλιά!!

Memaria είπε...

Τα έγραψες υπέροχα..συμφωνώ απόλυτα..καλή πρωτοχρονιά να περάσεις και μια πολύ καλή χρονιά να είναι το 2013!!
Φιλιά πολλά!!

Nasia είπε...

love love love love love...and again...
LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE!!!!!!!!!!!!!!!
καλή αγαπησιάρικη Πρωτοχρονιά!!!!!!!

Lyriel Bee είπε...

Μοιάζουμε φίλη μου.. αν κάτι δεν είναι όπως σου αρέσει, μπορείς να το φτιάξεις έτσι ώστε να σου αρέσει, πόσο δίκιο έχεις !! Όσο για τα πρέπει, ας κοιτάξουμε πια είναι εκείνα που δε μας ταιριάζουν καθόλου και ποιά είναι εκείνα που θα μας οδηγήσουν στην ολοκλήρωση. Πάντα λέω, η πειθαρχία και ελευθερία πάνε χέρι χέρι...
Καλό σου βράδυ κοριτσάκι μου, να τα περάσετε όμορφα :))!!

vivi ka είπε...

Έχεις δίκιο φίλη μου!!!
Ας φωτίσουμε τις μέρες μας με ένα διαφορετικό τρόπο, βάζοντας τρέλα και πολύ πολύ αγάπη!!!
Σου εύχομαι Καλή Πρωτοχρονιά και το 2013 να είναι μια πολύ καλή χρονιά!!!

Unknown είπε...

Πόσο όμορφα τα έγραψες!!! Αυτά τα πρέπει μας παιδεψαν πολυ εμάς τις ζυγινες κ όχι μόνο φαντάζομαι!! Αρχίζω να βλέπω όμως φως στο τούνελ κ αυτο είναι το σημαντικό! Να περάσετε τέλεια! Καλή χρονια!!!

Pinelia είπε...

Πολύ όμορφη ανάρτηση!!!!Να είσαι πάντα καλά!Και πάλι Χρόνια πολλά!Φιλιά!

Δημοσίευση σχολίου

i ♥ comments