Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013

day14:sth yellow*

Αυτά τα κίτρινα ποδηλατάκια μου φτιάχνουν πάντα τη διάθεση όταν τα φοράω.Είναι σαν εκείνη τη διαφήμιση που λέει οτι τα πιο σημαντικά πράγματα στη ζωή δεν είναι πράγματα. Αυτά τα σκουλαρίκια μου τα έχουν κάνει δώρο οι κόρες μου και με ταξιδεύουν σε εκείνες, κάθε φορά που τα βλέπω..Είναι μικρούτσικα και πολύ χαριτωμένα..Κίτρινα.Αγαπημένα..
Δεν επιλέχθηκαν τυχαία.
''Το χρυσοκίτρινο χρώμα τους,θυμίζει εσένα,μαμά.Φωτεινή,ζεστή ,γεμάτη ζωντάνια και με μια ενέργεια που πολλές φορές μας ξεσηκώνει!..''
Δεν είναι πολύ όμορφα;

13 σχόλια:

airis είπε...

Πανέμορφα, χαριτωμένα!
Είσαι τυχερή που τις έχεις!
Φιλάκια! ♥

Katerina V *Pause blog* είπε...

Οι κόρες είναι υπέροχες σαν την μαμά τους!!!

Memaria είπε...

Τι όμορφα!!
Να χαίρεσαι τις κορούλες σου και πάντα να είσαι ο ήλιος τους!!
Φιλάκια!

fish eye είπε...

μπραβο μαμα.. ειναι τυχερες που σε εχουν αλλα και που τις εχεις.. πολλα φιλια :)

Funky Monkey είπε...

Όντως είναι πολύ όμορφα κι εμένα μου άρεσαν! Φιλιά!

Dimitra•Counting SΜiLES είπε...

Είναι πανέμορφα τα σκουλαρίκια! Ήμουν σίγουρη ότι στα δώρισαν οι κορούλες σου πριν διαβάσω τις γραμμές:)
Έχουν γούστο και άποψη σαν τη μαμά τους!!!

vivi ka είπε...

Το ποδηλατάκια-σκουλαρίκια είναι πανέμορφα!
Όμορφο δώρο από δυο γλυκά κορίτσια προς την υπέροχη μαμά τους!!
Να τις χαίρεσαι φίλη μου!!
Καλό βράδυ! Φιλάκια!! :)

evonita είπε...

πάρα πολύ όμορφα και έτσι ωραία που το παρουσίασαν οι κόρες σου!!! :) το κίτρινο είναι το αγαπημένο μου χρώμα!! όλα μου αρέσουν, αλλά νομίζω το κίτρινο έχει κάτι το ιδιαίτερο!! έχει αυτή την ένταση!! :) φιλάκια πολλά!!!

Demi Mist είπε...

Είναι όντως πολύ όμορφα και αφού σου τα έδωσαν οι κόρες σου είναι ακόμα ομορφότερα!

Unknown είπε...

Καλά οι κόρες φοβερές!!! και με γούστο!!!!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Ειναι όμορφα γιατί κρύβουν πίσω τους την όμορφη σκέψη και τα όμορφα λόγια των κορων σου..Να τα χαίρεσαι και να τις χαίρεσαι..Ομορφα τα λόγια που σου είπαν οι κόρες σου

kwnnie είπε...

Αχ αυτά σου τα κορίτσια!
Θησαυρός!
Κι έχουν πολύ ωραίο γούστο ομολογουμένως:)
Φιλιά πολλά:))

Taelia88 είπε...

Πολύ όμορφα!!! Ειδικά η αφιέρωση.. τι συγκινητική!! Να τις χαίρεσαι τις ομορφιές σου!!
Φιλιά!!

Δημοσίευση σχολίου

i ♥ comments