Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013

diy:''πολυκατοικία ομορφιάς''..

Σκεφτόμουν ενα εύκολο και οικονομικό τρόπο να έχω όλα τα καλλυντικά μου συμμαζεμένα.Να μπορώ να έχω πρόσβαση σε αυτά,να βλέπω τι ακριβώς έχω και τι ελλείψεις πρέπει να καλυφθούν.Δυστηχώς δεν έχω ενα κατάδικο μου χώρο στο σπίτι για να μπορώ να τοποθετήσω τα καλλυντικά μου εκεί,οπότε έπρεπε να βρω κάτι με ροδάκια για να μπορώ να το μεταφέρω παντού.
Αν αυτό που βλέπεις στη φωτογραφία κάτι σου θυμίζει,θα σου πω οτι καλά το κατάλαβες.Συνηθίζουμε να το χρησιμοποιούμε για φρούτα αλλά όπως μπορείς να δεις έχεις και άλλες επιλογές.Το συγκεκριμένο το αγόρασα απο μεγάλη αλυσίδα παιχνιδιών,περίπου 3 ευρώ..
Στο τελευταίο ράφι,έχω βάλει διάφορα θερμαντικά εργαλεία και κάποιες βούρτσες που χρησιμοποιώ.Σκέφτομαι να βάλω και τις κρέμες που απλώνω στα μαλλιά μου,για να μην έχω δικαιολογίες οτι τις ξέχασα παραμελημένες στο πίσω μέρος του ντουλαπιού!
Στο μεσαίο ράφι,κάποιες σκιές,ρουζ που χρησιμοποιώ περισσότερο τους καλοκαιρινούς μήνες.Επίσης κάποιες μάσκαρα μισοτελειωμένες ή κάποια προ'ι'όντα που δεν είναι καθημερινής χρήσης.
Και στο πρώτο όλα εκείνα που μου αρέσουν περισσότερο ή αποτελούν μέρος του καθημερινού ή αγαπημένου μου μακιγιάζ.Όπως βλέπεις προσπαθώ να τα έχω σε κατηγορίες για να μπορώ να βρίσκω αυτό που θέλω,ακόμη και με κλειστά μάτια.
Όλα τα μολύβια ματιών και χειλιών,είναι σε ενα κουτάκι απο κονσέρβα.Αρχικά ήθελα να το στολίσω κάπως αλλά νομίζω οτι δεν έχω βρει ακόμα κάτι που να μου αρέσει πολύ,μιας και έχω μερικές ημέρες που έφτιαξα όλη αυτή την κατασκευή.
Ίσως βέβαια το αφήσω και κάπως έτσι για να μπορώ να το καθαρίζω ευκολότερα..
..μήπως έχεις να μου προτείνεις κάτι εσυ;

15 σχόλια:

Efi είπε...

Πολύ ωραιος τροπος...!

E. είπε...

Καλημερα, ωραια ιδεα!
Τα δικα μου τα εχω παντα σ'ενα μεγαλο νεσεσερ (εσω ετοιμη!), ειναι βεβαια λιγοτερα.
Θυμαμαι οταν ημουν μικρη τα καλλυντικα της μαμας μου κ της γιαγιας μου ηταν ενας μυστηριωδης κοσμος. Η καλυτερη μου ηταν να ψαχουλευω κ να ανακαλυπτω. Φανταζομαι οι κορες σου θα ειναι πολυ χαρουμενες μ'αυτη την πολυκατοικια ομορφιας! :)

(σε περιπτωση που το σχολιο ηρθε 3-4 φορες, συγγνωμη αλλα κολλουσε ο υπολ για καποιο λογο)

Irene Blushing Loves είπε...

Θελω να βρω πλεξιγκλας κουτια αλλα εδω πουθενα... γιατι θελω κ εγω να τα βλεπβ κ να τα εχω μαζεμενα! Μου αρεσει και ο δικος σου! μηπως καταληξω εκει στο τελος!
♥♥♥

Unknown είπε...

Έχεις πάρα πολλά και υπέροχα καλλυντικά! Και η ιδέα σου για την οργάνωσή τους τέλεια...! Καλημέρα :-)

sundayspoon είπε...

Πολύ ωραία ιδέα! Ίσως έτσι τακτοποιήσω πια όλα αυτά τα καλλυντικά που έχω σε δεκάδες νεσεσέρ!
Φιλάκια!

Elli είπε...

Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ!!!Και πάντα ΟΛΑ τα πραγματά μου ήταν απο δω και απο εκεί σε πολλά ντουλάπια και φυσικά πάντα έκανα ώρες να τα βρώ!
Πολύ καλή η ιδέα σου!!

Nasia είπε...

μου εδωσες τέλεια ιδεα για τα πινελα και μέικ απ σε ορθιο μπουκαλακι που εχω ,να τα βαλω κι εγω σε κονσερβα !τα εχω σε χαμηλο γλαστρακι ,απο παιχνιδι των παιδιων ,αλλα τα μεγαλα μου πέφτουν!ενθουσιάστηκα που το είδα!

Taelia88 είπε...

Τέλεια ιδέα!!!! Εγώ τα δικά μου τα έχω σε ένα μεγάλο καλάθι από αυτά που πηγαίνουμε δώρο με κρασιά ή γλυκίσματα μέσα!! χαχα! Εκεί όσα δεν είναι άμεσης χρήσης, και τα καθημερινά πάνω στο γραφείο μου.. ακατάστατος τρόπος! Ο δικός σου, μου αρέσει πάρα πολύ!!!!
Φιλιά!!!

Anastasia είπε...

Δεν εχω ουτε το 1/10 των καλλυντικων σου! Τα εχεις ομως πολυ ομορφα τακτοποιημενα και ειναι πρακτικο και γλιτωνεις χρονο!Μπραβο!
φιλακια,
Αναστασια

Funky Monkey είπε...

Σωστή σε βρίσκω!! Πολύ ωραία ιδέα και πρακτική. Κι εγώ σε νεσεσέρ και σε ντουλάπια τα έχω... ένας χαμός γίνεται!! Φιλιά πολλά.

Demi Mist είπε...

Πω πω!Ολόκληρο μαγαζί!
Κι εγώ έχω πολλά και ενώ παλιά είχα ένα εντελώς κοριτσίστικο δωμάτιο και τα είχα όλα στολισμένα, λόγω μωρού μου έκαναν έξωση από το δωμάτιο και βρίσκω διάφορες κρυψώνες να μην τα φτάνει ο γιος μου. Απίστευτο που το λέω, αλλά πλέον σπάνια βάφομαι όσο κι αν μ'αρέσει.
Πιστεύω πως κάποια στιγμή θα βρω έναν τρόπο να τα έχω όπως θέλω.
Καλό σαββατοκύριακο!

evonita είπε...

τι ωραία ιδέα!!!! με έβαλες σε σκέψεις!!! θέλω κι εγώ ένα τέτοιο!!!!! ζήλεψα πολύ!!!! :) (αυτό το πάρτυ με πήγε πολύ πίσω, έχω χάσει πολλά!!! χαχαχα) φιλάκια!!!!

maya =^o^= είπε...

πολύ έξυπνη ιδέα!!!εναλλακτικό καλάθι!!!!!!!!!!! βλέπω απο καλλυντικά είσαι φουλ!!δεν νομίζω να έχεις κάποια έλλειψη!!!!!!χιχιιχ!!!!!!!!

Taelia88 είπε...

Σε περιέλαβα στην Βόλτα στη Γειτονιά #21 :)
Καλή εβδομάδα!!!

vivi ka είπε...

Πολύ καλή ιδέα χρήσιμη και οικονομική!!!

Δημοσίευση σχολίου

i ♥ comments