Τρίτη 5 Μαρτίου 2013

weekly moodboard #9

Πολύ δύσκολη ήταν η εβδομάδα που μόλις πέρασε.
Ενας ιός γαστρεντερίτιδας και μια παρολίγο υπερκόπωση,ήταν οι εχθροί μου.
Και μαλώνω τον εαυτό μου γιατί πάντα αγνοεί τα σημάδια που του στέλνει το σώμα μου.
Να παραμελεί την ξεκούραση και την ψυχική μου ηρεμία,για να μπορούν όλοι-εκτός απο εμένα-να είναι ικανοποιημένοι.
Απο την άλλη,άρχισα πάλι εντατικά να διαβάζω μερικά βιβλία που είχα παραμελήσει και δεν σταμάτησα να φτιάχνω διάφορες λιχουδιές για την οικογένεια μου!
Και αν τώρα εσυ απορείς πως μπορεί μια τέτοια εβδομάδα,να χωρέσει τόσες εναλλαγές,σου λέω οτι έχουν υπάρξει και πιο τρελές απο ετούτη:)
Όλα είναι θέμα συνήθειας και προσαρμογής πια!!

12 σχόλια:

airis είπε...

Α! Για αυτό ψιλοχανόσουν!
Τώρα είμαι αρρωστούλα εγώ ..."συνάχι το εκνευριστικόν" και ....άσε γιατί θα αρχίσω τις γκρίνιες κι είπαμε στοπ οι γκρίνιες!
Να είσαι γερή...κρέμονται πολλοί πάνω σου!
Και να προσέχεις!
Την καλημέρα μου!
Φιλάκια!

sundayspoon είπε...

Αχ, νομίζω ότι πρέπει να προσέχεις λίγο περισσότερο τον εαυτό σου. Γιατί η γαστρεντερίτιδα δεν μπορεί να προβλεφθεί ή να αποφευχθεί, αλλά η υπερκόπωση...
Περαστικούλια λοιπόν και γρήγορα πάλι στις επάλξεις!!!

vivi ka είπε...

Άργησα να κοιμηθώ, άργησα να ξυπνήσω και τώρα με το καφεδάκι μου ήρθα να σε καλημερίσω!
Δεν απορώ καθόλου φίλη μου!! Σε νιώθω απόλυτα!
Είναι ακριβώς όπως το έθεσες " θέμα συνήθειας και προσαρμογής".
Να προσέχεις, ε;! :))
Φιλάκια πολλά!

Craftlandgr είπε...

καλημερα!!ελπιζω να εισαι τελειως καλατωρα!!να προσεχεις τον εαυτο σου βρε!!!φιλακια

Memaria είπε...

Καλημέρα!
Θα σε μαλώσω κι εγώ..να προσέχεις!!
Ελπίζω αυτή η εβδομάδα να μην είναι τρελή και οι εναλλαγές της να είναι μόνο όμορφες!
Φιλιά πολλά!

My Lovable Baby (by Daeira mommy) είπε...

Εύχομαι αυτή η εβδομάδα να είναι πιο εύκολη :)
Καλημέρα :)

Beauty Follower είπε...

Περαστηκα... καλα διαβασματα!

Nasia είπε...

έτσι είναι!στη μάνα δεν επιτρέπεται να αρρωστησει....
περαστικά !καλό απόγευμα!

marie είπε...

καλή ανάρρωση γλυκιά μου. να ξεκουράζεσαι και να προσέχεις τον εαυτό σου. Καλό σου απόγευμα :)

Unknown είπε...

Περαστικά σου!! Εε και συ το παρακανες κ πιεστηκες πολυ! Ξεκουρασου λίγο !! Και συνέχισε να διαβάζεις τα βιβλία σου!! Φιλακια

Lyriel Bee είπε...

Κι εσύ ε ..
Περαστικούλια σου μάτια μου, ελπίζω να είσαι καλύτερα!

evonita είπε...

my μου πόσο καιρό είχα να περάσω... ελπίζω να είσαι πολύ καλύτερα, να έχεις αναρρώσει εντελώς..
μου έλειψες πολύ να ξέρεις!!

Δημοσίευση σχολίου

i ♥ comments