Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014

Πόσο κοστίζει το βάζο σου;;

Diy penny covered vase. Upcycle an old vase w spray paint and some pennies. Small vase for my desk
Για πολύ καιρό (περίπου 4χρόνια) μάζευα τα κέρματα του ενός ή των 2λεπτών σε μία μικρή γωνία στο ντουλάπι. Χωρίς καμία πρόθεση. Ήταν τότε που κανείς δεν στα ζητούσε και εσύ δεν τα χρειαζόσουν μέσα στο πορτοφόλι σου για επιπλέον βάρος. Έτσι αν κάποιος μου τα έδινε, τα παρατούσα εκεί, ώσπου κάποια στιγμή έγιναν πολλά και γλυστρούσαν. Έπρεπε κάτι να τα κάνω. Συνέπεσε μάλιστα με το γεγονός πως τότε είχα αρχίσει τις "χειροτεχνίες" και ο,τι μέσα στο σπίτι δεν χρειαζόμουν, το άλλαζα.. και ιδού το αποτέλεσμα.
Το δικό μου ήταν κάπως πιο στενό, μέχρι που μια μέρα έπεσε και έσπασε (βρήκα όμως αυτή τη φωτογραφία στο pinterest και χάρηκα πολύ!) . Τότε τα (αμέτρητα) μικρά κέρματα βρήκαν θέση στο cozy πορτοφολάκι μου. Γιατί... τώρα μου τα ζητάνε.
Μια ιδέα μου έδωσε μια φίλη, λέγοντάς μου να κοιτάξω στην παλιά μονόπολη! ;)
Τι λες;

υγ: δες εδώ, τι άλλο θα μπορούσες να κάνεις.. αν είχες περίσσια κέρματα!


9 σχόλια:

Irene Blushing Loves είπε...

Απλά υπέροχο!! Μου βάλες ιδέα! Δε το χα δει!!

Eva M. είπε...

πολύ ωραία τα diy projects βρε παιδί μου!

Fotini Crafthappy είπε...

Δε νομίζω ότι συμφέρει να το έχεις σπίτι αυτό το βάζο ! Βάλε το σε καμιά θυρίδα καλύτερα, γιατί οι μέρες είναι πονηρές ! χαχα
Ωραία ιδέα πάντως ! Σε φιλώωωω !!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Έγινε πανέμορφο .κι εγώ το είδα αυτό και μάλιστα σε σπιτάκι! Καλημέρα!

Anastasia είπε...

Πολυ ωραια ιδεα! Πρωτη φορα το βλεπω και πραγματικα αξιζει να το κανεις!

χαρηκα που επεστρεψες πισω! φιλακια πολλα κ καλη χρονια!

Funky Monkey είπε...

Καλή χρονιά, με υγεία!!
Χάρηκα που σε είδα ξανά στη γειτονιά! Η ιδέα με το βάζο είναι πολύ καλή. Φιλιά!

evonita είπε...

πολύ καλό!!!! ακριβό βάζο!!! χε χε

TheBeautyFairy είπε...

Φαίνεται πολύ όμορφο, αλλά έχεις δίκιο, όσο ψηλά κι αν είναι και σε μένα τα ζητάνε! Ακόμη κι ενά λεπτό πλέον δεν το αφήνουν!!

Tο Pinello είπε...

Υπεροχη ιδεα πραγματικα!
Και σκεφτομουν τι να τα κανω που κανεις δε τα θελει.

Δημοσίευση σχολίου

i ♥ comments