Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2014

To DIY σώζει τη wish list σου #bootsSaintLaurent

Στη σύγχρονη βιομηχανία, (σημείωσε ότι εννοώ αυτή της μόδας) όταν κάτι περπατιέται στα fashion shows μέσα και έξω από αυτά, γίνεται τάση. Που ύστερα ή και αμέσως τρέχουν σε μαγαζιά (ή στη περίπτωση που σου παρουσιάζω, στα συρτάρια) να τα αγοράσουν και οι περισσότερες να τα "κοπιάρουν" και να δείξουν στα μπλογκς την "DIY" εκδοχή του κολάν με τα prints, του τζιν μπουφάν με τα vintage μανίκια, των ιδιαίτερων boots Saint Laurent και ο,τι άλλο βρεθεί στο στόχαστρο και στη wish list τους!
#trueStory: τα συγκεκριμένα μποτάκια τα είχα δει πέρσι σε τόσα πόδια, με τόσους συνδυασμούς που νόμιζα ότι θα ξυπνήσω ένα πρωί και θα τα βρω κάτω από το κρεβάτι μου. Γι αυτό έψαξα αμέσως πώς θα μπορούσα να τα προσαρμόσω στα δικά μου μέτρα.

Μπορείς να βρεις πολλές εκδοχές του πρωτοτύπου εδώ, εδώ, εδώ και εδώ

5 σχόλια:

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Πάει..γέρασα! Έτσι και έβλεπα αυτή τη μπότα στην εγγονή μου θα πάθαινα σοκ! όμως..δεν λέω κουβέντα..όταν βγήκε το μπικίνι και αγόρασα η δική μου μαμά έπαθε σοκ!

myStickland είπε...

χαχαχα είσαι τέλεια! ;) όλοι κάπως έτσι αντιδρούμε...
τα φιλιά μου αχτιδούλα!!!!

GETALOCALIFE είπε...

Mou aresoun poly!!!Genika ayta ta botakia ta agapw kai edika otan yparxei poikilia sth diakosmisi ts!!super post opws panta koritsia!!kisses
www.getalocalife.blogspot.gr

Parents Land Gr είπε...

Αυτο το ειδοs μποταs θα μπορουσε να ειναι το αγαπημενο μου αν δεν ηταν too much η διακοσμηση. Και να φανταστειs εχω κατι μποτινια που τουs μοιαζουν λιγακι και το σκεφτομουν να βαλω στρασακια. Κοιτα να δειs που ηταν μοδα! Τωρα θα το κανω.
Φιλια

Maria Naka είπε...

Με το diy μπορεις να τα προσαρμισεις και στα δικα σου γουστα! Λιγο περισσοτερο φορτωμενο, λιγο λιγοτερο, καμια τσαχπινια! Καλημερα!

Δημοσίευση σχολίου

i ♥ comments