Σάββατο 29 Μαρτίου 2014

Black & white..

 Την περισσότερη ώρα μιας ανάρτησης, ξεχνιέμαι στις εικόνες. Δημιουργώ νέες και αναπαράγω λέξεις με βάση αυτές. Είναι κομμάτι της καθημερινότητας μου και δεν θα μπορούσα να το αγνοήσω ή τυχαία να επιλέξω κάποια. Θα ψάξω γι αυτή τη μία, που θα μου πει "πώς να συνεχίσω". Τελευταία μάλιστα τις ταιριάζω σαν παζλ και ολοκληρώνεται μια ιστορία, έτσι από μόνη της. Και τώρα, ήθελα κάτι παλιό, κάτι από την εποχή που δεν ήξερε ότι θα μπει στα απαραίτητα "φίλτρα" και που αγαπώ να χρησιμοποιώ στις φωτογραφίες μου. Σαν έτσι να χωράνε καλύτερα στα χρονοντούλαπο ;)
 Η έμπνευση έμαθα, βρίσκεται εδώ γύρω. Σε ασπρόμαυρα φιλμ και ανεπιτήδευτες πόζες με ξεχασμένα βλέμματα και ανάλαφρες αγκαλιές. Σε φράσεις που έγιναν σλόγκαν και που κάθε μέρα θες να θυμάσαι. Βρες τη δική σου και παίξε, μη την αφήνεις να κατρακυλάει στα λεπτά της μέρας.
Καλό Σαββατοκύριακο*

2 σχόλια:

Unknown είπε...

Εχω κι εγω ιδιαίτερη αδυναμία στις ασπρόμαυρες φωτογραφίες! Θυμίζουν άλλες εποχές! Που όλα ήταν πιο απλά και πιο μαγικά!

myStickland είπε...

ναι.. ήταν αλλιώς τότε ;)

χχχ

Δημοσίευση σχολίου

i ♥ comments