Κυριακή 27 Απριλίου 2014

Φωτογράφισε τη Κυριακή σου..

Οι Κυριακές μπορούν να γίνουν ακόμα πιο ωραίες. Ναι! λέγοντάς σου αμέσως και το πώς. Κοιτάζοντας και ψάχνοντας παλιές και νέες φωτογραφίες. Στο φάκελο του υπολογιστή σου, στο στικάκι, στα συρτάρια και όπου αλλού τις έχεις φυλαγμένες. Σύμφωνα με έρευνες σε βοηθά να ανταπεξέλθεις σε μια βαριά εβδομάδα (όταν το κάνεις κάτι Κυριακάτικα μεσημέρια σαν αυτό!), αφού έχεις γεμίσει (συναισθηματικά) με αναμνήσεις που έχεις επιλέξει να κρατήσεις για πάντα με ένα απλό "κλικ".
📷
#trueStory: από όταν έχω οργανώσει όλες τις φωτογραφίες μου σε φακέλους με τίτλους, επιλέγω πάντα να δω αυτές που θα μου δημιουργήσουν το ανάλογο κλίμα. Μάλιστα πολλές φορές βάζω ξανά και ξανά τα βιντεάκια που έχω φτιάξει με φωτογραφίες και τραγούδια. Έχω στα άδυτα του υπολογιστή πολλά από αυτά και πραγματικά σου εγγυώμαι πως αν το κάνεις, θα νιώσεις υπέροχα. Νοσταλγικά και έτοιμη για μια νέα εβδομάδα*

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

i ♥ comments