Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

C&Chic bracelets..

Friendship bracelets: Συμβολίζουν τη φιλία μεταξύ των ανθρώπων,έτσι είναι απο τα δωράκια που συχνάζουν περισσότερο στους καρπούς των κολλητών,ανδρών και γυναικών,μιας και η συγκεκριμένη τάση είναι unisex.Πολλές οι τεχνικές,στυλ αλλά η ουσία είναι μια:Αγάπη!
Τα συγκεκριμένα βραχιολάκια φτιάχνονται για να χαριστούν σαν σύμβολο φιλίας απο τον ενα φίλο στον άλλο που και εκείνος με τη σειρά του οφείλει να το φορέσει εως ότου κοπεί απο μόνο του.Το έθιμο λέει οτι αν επιλέξεις να το βγάλεις,τότε δείχνεις οτι η φιλία σου έφτασε στο τέλος της.Η τεχνική δεσίματος άρχισε απο τους Ινδιάνους της Αμερικής και αργότερα υιοθετήθηκε απο τους hippies που μετά την ανταλλαγή θεωρούνταν ''αδέρφια''.
Στο δημοτικό είναι απο τα must κοσμήματα που φοριούνται σε διάφορα σχέδια και χρώματα..Ίσως να θυμάσαι τη δική σου παιδική ηλικία που ξόδευες ώρες ατελείωτες για να επιλέξεις χρώματα και σχέδια για να καταπλήξεις τους φίλους σου..Στις μέρες μας πολλοί τα έχουν εμπλουτίσει με χάντρες,πούλιες και διάφορα άλλα μικρά και χαριτωμένα..
Εγω λοιπόν δεν θα μπορούσα να μείνω πίσω σε όλα αυτά,μιας και έχω εμμονή με οτιδήποτε χειροποίητο και πρωτότυπο.
Χωρίς να χάσω χρόνο λοιπόν,πήγα μια βόλτα απο τη σελίδα των κοριτσιών και διάλεξα τα δικά μου..Δυσκολεύτηκα η αλήθεια είναι γιατί το κάθε ενα απο αυτά είναι τόσο μοναδικό και ιδιαίτερο..
Καλοκαιράκι εν όψει,γιατί λοιπόν να μην επιλέξω χρώματα που θα μου φτιάχνουν τη διάθεση κάθε φορά που θα τα κοιτάζω;
Με πολύ όμορφες λεπτομέρειες και ιδιαίτερη προσοχή,τα κορίτσια έβαλαν τον καλύτερο εαυτό τους για να με ευχαριστήσουν..Για δες..
Τα ολοκαίνουρια βραχιολάκια μου λοιπόν πήραν τη θέση που τους αξίζει και με γεμίζουν χαρά και αισιοδοξία κάθε φορά που τα βλέπω..Μου θυμίζουν χρόνια παιδικά και ανέμελα σαν τότε που τα χάριζα στις φίλες μου και έγραφα επάνω στη συνοδευτική καρτούλα..''best friends 4 ever''..

2 σχόλια:

Rylie είπε...

Πολύ όμορφα! Να τα χαρείς τα βραχιολάκια σου!

evonita είπε...

με γεια, με γεια!!!! είναι πανέμορφα!! να τα χαρείς!! φιλάκια!

Δημοσίευση σχολίου

i ♥ comments