Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

Κοχύλια, όπως λέμε καλοκαίρι*


DIY sea shell candles - bring a little bit of your trip home!
Δεν είναι λίγες οι φορές που έχω φύγει από τη παραλία με γεμάτες τις τσέπες κοχύλια και ιδιαίτερες πέτρες. Έτσι και φέτος μάζεψα ήδη από τα πρώτα κιόλας μπάνια μερικά κοχύλια μεγάλα και μικρά και αυτή τη φορά δεν θα τα στολίσω μόνο σε πιατέλες, αλλά θα τα γεμίσω με κερί κάνοντάς μου παρέα τα βράδια.
Make a shell lid to decorate a glass jar like this one on Etsy - Mexican glass pot with fancy seashell wicker lid by beachgirl8078

DIY Sea Shell Shadow Box
Θα στολίσω τα ήδη έτοιμα κεριά μου, θα τα κάνω βραχιόλια (όπως κάθε χρόνο) και αν μαζέψω αρκετά θα τα κάνω σουπλά, περίγραμμα για κορνίζες αλλά και περιεχόμενο για κάποιες. 
This would be a fun thing to do with those seashell collections from vacations. Set of 4 Tiles of your choice. $320.00, via Etsy.

Penny For Your Thoughts Jewellery - DIY   but I want them already made like this:) This shell jewelry line is so me!!
Όμως δεν θα μείνω μόνο σε αυτά, αφού σου είχα δείξει παλιότερα και κάτι ακόμα εδώ*

5 σχόλια:

Eleni_CraftWithMom είπε...

Τα κεράκια είναι τέλεια ιδέα!! Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ και έχω πολλές όμορφες αχιβάδες! Όλα υπέροχα...

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Υπέροχα! Έχω μανία με τα κοχύλια και έχω ένα ολόκληρο κουτί που τα φυλάω και κάνω κατασκευές όταν χρειάζομαι.

Parents Land Gr είπε...

Μολίς εβγαλα χαλιά. Ειναι τωρα ο καιρός που θα παρει καλοκαιρινό χρώμα το σπίτι. Και πήρα πολλες ιδεες. Εχω και πολλά κοχύλια!
Φιλάκια πολλά

Sofia είπε...

Τι όμορφη ιδέα με τα κεριά!!! Πολύ πρωτότυπη!! Και τα βραχιολάκια πανέμορφα! Άκρως καλοκαιρινά!! Εύχομαι να είναι όλα καλά!! Καλό καλοκαίρι με δροσερά μπάνια! Πολλά φιλου΄θκια ΅))

Katerina V *Pause blog* είπε...

Αγαπημένη συλλογή!!
Η μητέρα μου έχει πάρει κοχυλάκια και πετρούλες από κάθε μέρος της Ελλάδας!!
Καλό βράδυ πολλά φιλιά!!

Δημοσίευση σχολίου

i ♥ comments