Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011

κάτι σου κρέμεται...

Tρελαίνομαι για αξεσουάρ..Κάθε είδους..Απο κολιέ, φουλάρια.δαχτυλίδια,βραχιόλια..ότι μπορείς να φανταστείς το έχω,απο το πιο απλό ως το πιο πρωτότυπο..Έχουν κάνει κατάληψη στη  μπιζουτιέρα μου και με ομορφαίνουν..


Αλλά αν με βάλεις να διαλέξω εκείνο το αξεσουάρ που δεν μπορώ να αποχωριστώ..τότε θα σου πω τα σκουλαρίκια, χωρίς δεύτερη σκέψη..Όσο κι αν βιάζομαι το πρωί, όσο κουρασμένη και αν είμαι, πάντα θα φορέσω ενα ζευγάρι.. ακόμα και αν έχω τα μαλλιά μου απλά πιασμένα ή αν φοράω μια συνηθισμένη μπλούζα..εκείνα είναι πάντα εκεί και μου φτιάχνουν τη διάθεση..λίγο lip gloss και έτοιμη..


Τώρα τελευταία βέβαια φτιάχνω και τα δικά μου,γιατί  μου αρέσει να βάζω την πινελιά μου και την φαντασία μου, στο κάθετι που με πλαισιώνει..


Χάντρες, πούλιες κορδέλες και οτιδήποτε μπορείς να φανταστείς με εμπνέει και μου δημιουργεί ''αυπνίες''γιατί πασχίζω να φτιάξω το ενα και μοναδικό κομμάτι που θα με κάνει να πω..ουάου!!
Οι κόρες μου έχουν κρύψει πια τις κούκλες τους γιατί εξαφανίζω κάθετι που μπορεί να με εξιτάρει..μικρές κούπες,φλυτζανάκια ποτηράκια, μέχρι και τα ρούχα και τα παπούτσια απο την Barbie, έχω χρησιμοποιήσει..


Τώρα σκέφτομαι να περάσω και στο επόμενο επίπεδο, αυτό του πηλού..Αν τα καταφέρω..τότε ποιός με πιάνει..


Για την ώρα σε αφήνω να θαυμάσεις μερικά που μου έκλεψαν την καρδιά..και εγω με τη σειρά μου, πάω να ''κλέψω''κάτι ξεχασμένα βιβλιαράκια,της Polly Pocket..που βρήκα στο δωμάτιο των κοριτσιών, πριν έρθουν απο το σχολείο και έχουμε δράματα!!χιχι..












9 σχόλια:

το χειρότεχνο είπε...

ειναι τελεια !!! μπραβο σου !!!!

tzeni xr. είπε...

Και έγω τρελενομαι για μακρια σκουλαρικια!!!! Τα μπισκοτα φοβερα!!! σου ερχεται να τα φας....

KaPaworld είπε...

Καλημερά!!!! Συμφωνώ τόσο πολύ μαζί σου....για ακόμη μια φορά.Τα σκουλαρίκια είναι το φετιχ μου( εντάξη και οι τσάντες)....(οκ και τα παπούτσια) αλλά τα σκουλαρίκια είναι ΤΟ φετιχ μου! Εχω δεκάδες...πολλές δεκάδες.Τι ωραία που μπορείς και φτιάχνεις και μόνη σου και τι ωραία που με τα κορίτσια σου σε λίγα χρόνια θα μοιράζεστε τα μπιζού σας...Ζηλεύω!!!

Ανώνυμος είπε...

Εγώ έχω τρέλλα,με όλα τα αξεσουάρ!!!!Από δαχτυλίδια,βραχιόλια,σκουλαρίκια και δεν συμμαζεύεται.......τα λατρεύω όλα!!!!Υπέροχα όλα τα σχέδια,και εγώ σε ζηλεύω που τα φτιάχνεις μόνη σου......καλό σου σ/κ,γλυκιά μου!!

Daphne είπε...

αχ αυτα τα μπισκοτάκια είναι υπέροχα!! και εγώ προσπαθώ να κάνω σκουλαρίκια και γενικα κοσμήματα μόνη μου αλλά χρησιμοποιώ μονο χαντρες...η ιδέα με τα πραγματάκια απο της Barbie μου άρεσε πάρα πολύ! πρέπει να ψάξω να δω τι εχει μείνει απο τα παιδικά μου χρόνια για να τα μετατρέψω!
καλό ΣΚ, φιλιά!

Lyriel Bee είπε...

Βρε φιλενάδα κάθε μέρα ανακαλύπτω πόσο ίδιο γούστο έχουμε! Εχω τρέλα με τα σκουλαρίκια και ειδικά με τα κρεμαστά. Εγω δεν έχω φτιάξει βέβαια ποτέ δικά μου, αλλά με βάζεις σε πειρασμό!! Λοιπόν, αυτά με τα φτερά τα γαλάζια και τα ροζ τα έχω κι εγώ, όπως και φτερό απο παγόνι φυσικά {είναι must :p}, μου άρεσαν πάρα πολύ τα κουταλάκια, τα βιβλιαράκια και οι πεταλουδίτσες!! Και τα μπισκοτένια παγωτά, είναι σαν αληθινά :))
φιλάκια μου **

Ioanna G είπε...

Να φτιάξεις και με πηλό! Έχω δει βιντεάκια στο youtube και φαίνεται εύκολο! Νομίζω ότι θα αρχίσω κι εγώ να φτιάχνω αξεσουάρ γιατί αυτά που μου αρέσουν στα μαγαζιά είναι πανάκριβα!

Ανώνυμος είπε...

Ta skoylarikia einai ontos agapimeno a3esouar an kai ego exo mia tlela me ta kolie kai ta kremasta ka8e idoys kai ka8e styl.... Sinexise na dimiourgeis!! Kai dei3e kai se mas tipota.... Filia!

I'm not she είπε...

απιστευτα ομορφα!! αυτα τα βιβλιαρακια με τις σελιδες μεσα, μονη σου τα εφτιαξες;

Δημοσίευση σχολίου

i ♥ comments