Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013

ξεφυλλίζοντας τη σιωπή..

Αν δεν γνωρίζεις ποια είναι η Αλκυόνη,αλλά θέλεις να μάθεις περισσότερα για εκείνη και τον μοναδικό τρόπο γραφής της,θα σου πρότεινα να αγοράσεις το συγκεκριμένο βιβλίο..
Αφιερωμένο..
Δεν είναι μυθιστόρημα αλλά μικρές σκέψεις που κυκλοφορούν ανάμεσα μας.Άλλες τις κρύβουμε σφιχτά μέσα στο νου μας,ενω άλλες φοβόμαστε να θυμηθούμε την ύπαρξη τους.
Ενα βιβλίο που είμαι σίγουρη οτι θα σε ακολουθεί για πολύ καιρό.Θα βρίσκεται παντού.Γύρω σου.Μαζί σου.Μέσα σου..
Θα ξεφυλλίζεις τις σελίδες του.Θα υπογραμμίζεις προτάσεις..Λέξεις,διαλεγμένες με περισσή σοφία,όμορφα στοιβαγμένες μέσα σε λιτές μα τόσο πλούσιες και ακριβές σειρές..
Αρκετά αποσπάσματα εχω μοιραστεί μαζί σου εδω και εδω..

10 σχόλια:

Unknown είπε...

Τι να πρωτογράψω για την αγαπημένη Αλκυόνη.Την ερωτεύτηκα για την γραφή της, παιδί, με το "σκισμένο ψαθάκι" έκτοτε την παρακολουθώ πιστά.
Έχω όλα τα βιβλία της, εκτός από αυτό που προτείνεις.Πως μου ξέφυγε?Το παραγγέλνω άμεσα.
Η αφιέρωση στους αναγνώστες της, με τρέλανε..ίσως γιατί όπως θα δεις στην δική μου ανάρτηση, πάντα έχω μέσα μου έναν "Γλάρο Ιωνάθαν".Καλή σου μέρα κ ευχαριστώ που άρχισα τη μέρα μου, τόσο τρυφερά.

sundayspoon είπε...

Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον βιβλίο και η Αλκυόνη Παπαδάκη έχει έναν πολύ ιδιαίτερο τρόπο γραφής, που σε ταξιδεύει. Θα το αναζητήσω...
Καλημερούδια!

thomi είπε...

την αγαπω την αλκυονη!
σευχαριστω που μου εμαθες το ξεφυλλιζοντας τη σιωπη!θα το παρω σιγουρα:)

evonita είπε...

δείχνει όμορφο και πολύ ενδιαφέρον!!! καλημέρα!!!! :)

My Lovable Baby (by Daeira mommy) είπε...

Ενδιαφέρον μου ακούγεται. Πρέπει να στο είπα και παλιότερα, όταν μας έγραψες αποσπάσματα. Θα το έχω στα υπόψην :)

Καλημέρα!

___ είπε...

Είχα πολύ καιρό να σε επισκεφτώ και λάτρεψα το καινούριο στήσιμο του blog σου. Λιτό, εύχρηστο και υπέροχο. Καλή συνέχεια!

maria είπε...

Είναι η αγαπημένη μου συγγραφέας. Εχω όλα της τα βιβλία εκτός απο αυτό που μας προτείνεις. Στην επόμενη επίσκεψη μου σε βιβλιοπωλείο θα το προμηθευτώ.
καλό απόγευμα

Funky Monkey είπε...

Ενδιαφέρον! Στα υπόψιν... Καλό απόγευμα!

Memaria είπε...

Λατρεμένη η Αλκυόνη!!
Φαντάζομαι πως αρέσει σε όλους όσους έδεσαν την άγκυρά τους στα φτερά των γλάρων!

vivi ka είπε...

Απορώ γιατί δεν το αγόρασα ακόμα το συγκεκριμένο βιβλίο της Αλκυόνης!

Δημοσίευση σχολίου

i ♥ comments