Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013

Diary of bliss#2*..

Mια απο τις αγαπημένες μου ημέρες της εβδομάδας είναι το Σάββατο.Όχι μόνο για τους προφανής λόγους που ξέρεις(ξεκούραση-οχι δουλειά-χουζούρι..κ.λ.π),αλλά γιατί είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να βρεθούμε και να καταστρώσουμε ώρες συζητήσεως με τα κορίτσια μου.
Αγαπημένο μας ''στέκι''ο πάγκος της κουζίνας μας.Ανάμεσα σε σημειωματάρια γεμάτα με γλυκιές και αλμυρές συνταγές,αχνιστά κατσαρολικά και μοσχοβολιστούς υδρατμούς να τρέχουν μέσα στο σπίτι,οι συζητήσεις δίνουν και παίρνουν.Αγαπημένη μου συνήθεια,να της αφήνω να τιτιβίζουν ακατάπαυστα,χωρίς τελείες.Να προλάβει η κάθεμιά τους,να κερδίσει την προσοχή μου και να εξιστορήσει όλα τα νέα της σχολικής τους ζωής μαζί με τα διάφορα..απαραίτητα συνοδευτικά!
Να γελάνε,να πειράζονται,να νευριάζει η μια με την ακατάπαυστη φλυαρία της άλλης..και εγω να τις καμαρώνω τόσο πολύ ευτυχισμένη και χορτάτη απο την ύπαρξη τους!
weheartit
Η συζήτηση που μονοπώλησε μεγάλο κομμάτι της παρέας μας αυτή τη φορά,ήταν (και) για την ομορφιά.Για το ποιος είναι πιο όμορφος στο σχολείο,για τα πρώτα αθώα φλερτάκια που σκάνε μύτη μέσα στις τάξεις,για τα χαμηλωμένα βλέμματα και τα ροδοκόκκινα μάγουλα..Για τις καρδούλες που χτυπάνε σαν τρελές,μόλις το ''υποψήφιο θύμα''περάσει απο δίπλα και όλα εκείνα τα μικρά και χαριτωμένα,που συμβαίνουν στην παιδική ηλικία.
''Μαμά,είμαι αρκετά όμορφη;''ρωτάει ξαφνικά η μικρή μου και τα καστανά μάτια της καρφώνονται επάνω μου..
''Είσαι πεντάμορφη!''της απαντάω..
''Η κολλητή μου είναι πιο όμορφη..Έχει ξανθά μαλλιά,γαλάζια μάτια..και είναι και πιο ψηλή..Μάλλον τα αγόρια εκείνη θα θέλουν περισσότερο''μου απαντά σχεδόν αμέσως..
''Δεν πρέπει να βάζουμε ταμπέλες στους ανθρώπους,μικρή''της λέω.''Η ομορφιά της ψυχής είναι που μετράει περισσότερο.Να λάμπει το διαμαντάκι του κάθε ανθρώπου που βρίσκεται μέσα του.Αυτό θα τον κάνει όμορφο.Αυτό θα τον κάνει λαμπερό.Να ξεχωρίζει απο όλους.Και κάθε μέρα,να πασχίζει να μην σβήσει αυτή η φλόγα.Να γίνεται ολοένα και καλύτερος.Να νοιάζεται για τους συνανθρώπους του,να σκορπάει την βοήθεια του όπου χρειάζεται.Και να φυλάει τις πιο όμορφες σκέψεις για αυτούς που αγαπά..Μόνο τότε θα είναι πραγματικά όμορφος.Kαι για πάντα..''της λέω..
Και εκείνη αφού το σκέφτηκε λίγο,με έσφιξε στην αγκαλιά της και μου είπε''Καλά λέω εγω, οτι είσαι η πιο όμορφη μαμά του κόσμου!!''

υ.γ.η ανάρτηση αυτή είναι μέρος του Diary of bliss*,που σκέφτηκε η Κατερίνα..
Ιστολόγια που συμμετέχουν μέχρι στιγμής είναι :
http://mystickland.blogspot.gr 
http://princess-airis.blogspot.gr  
http://gynaikiesypotheseis.blogspot.gr 
http://confusedmindblog.blogspot.gr 
http://lovekorydallos.blogspot.gr 
 http://beloved-ideas.blogspot.gr
http://armoniaart.blogspot.gr 
http://miaanapnoi.blogspot.gr 

14 σχόλια:

Funky Monkey είπε...

Και η μαμά έχει απόλυτο δίκιο, αλλά και η κόρη...

Φιλιά!

airis είπε...

Η πιο γλυκιά μαμά θα πρόσθετα!

Όμορφη τρυφερή κουβεντούλα που σέβεται τη ψυχούλα του παιδιού και το βοηθάει να πιστέψει στον εαυτό του και στις ικανότητες του κυρίως!
Σε αντίθεση με τη γλώσσα της επιβράβευσης που θα έλεγε : "εσύ είσαι η πιο όμορφη" η γλώσσα της ενθάρρυνσης μαθαίνει το παιδί μας να πιστεύει στον εαυτό του αλλά και και στα λόγια μας!

Χίλια μπράβο για το σωστό τρόπο προσέγγισης αλλά και το τρυφερότατο ημερολόγιο που μας χάρισες!
Με συγκίνησες! ♥

Craftlandgr είπε...

πολυ συγκινητικο το αποσπασμα αυτο του ημερολογιου σου!!ομορφα λογια και σωστα!!φιλακια

Memaria είπε...

Σε διαβάζω και σε χαίρομαι!!!
Και θα συμφωνήσω σε όλα όσα είπες..γλυκό ημερολόγιο, γεμάτο αλήθειες και αγάπη!!
Φιλιά πολλά!!

Katerina V *Pause blog* είπε...

Καλά λέω συνέχεια πόσο τυχερή είναι η οικογένειά σου που σ'έχει! Με τιμάει πάρα πολύ που μοιράστηκες στην στήλη μου αυτήν την ιδιαίτερη προσωπική σου στιγμή..Νοοτροπία σαν την δική σου σπανίζει στις μέρες μας. Και άκου να δεις σύμπτωση..Παρόμοιο θέμα συζητήσαμε για λίγο στην δουλειά σήμερα. Μάντεψε "ποιος" ήταν κοντά στο δικό σου τρόπος σκέψης..!
;) Πολλά φιλιά

☆LoUniTa☆ είπε...

σαν να σας βλέπω σε αυτή τη "γωνιά"! η μία να λέει για πράγματα που αρχίζουν σιγά σιγά να μοιάζουν με προβληματισμούς δικούς μας, η άλλη να θέλει να 'κερδίσει' την προσοχή με τα δικά της αστεία παιδικά προβλήματα και εσύ... αφού συμβουλέψεις ξανά και ξανά και ξανά, να φωνάξεις ξαφνικά κάτι σαν.. "κορίτσιαααα!!! φέρτε το κουτί να βάψουμε νύχιαααα" με θεατρικό(!)ύφος χαχα

μου λείψατε πολύυυυυυ :)

*συγκινήθηκα με αυτή την ανάρτηση!!!!

xristin είπε...

Μάνα γλυκιά,κόρες γλυκές θα κάνει!
Φιλάκια πολλά!

evonita είπε...

υπέροχο!!!! και όσα της είπες, αλλά και η απάντηση της μικρής σου!!! είσαι πολύ τυχερή που τις έχεις και που σε έχουν!! :) φιλάκια πολλά!!!

Chrisi είπε...

Η ομορφιά της ψυχής δεν μαραίνεται σαν την εξωτερική ,είναι πάντα εκεί την κουβαλάει κάθε όμορφος εσωτερικά άνθρωπος,και μπράβο που την μαθαίνεις στα παιδιά σου,καλό βράδυ φιλιά.

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Πολύ σωστές συμβουλές από μαμά και πολύ γλυκές κουβεντούλες από κορούλα !!
Υπέροχη, γλυκιά και τρυφερή ανάρτηση !!
Στέλνω χαμόγελο και μια όμορφη Καλημέρα !!

vivi ka είπε...

Το γλυκούλι μου! Φαντάζομαι το μουτράκι του όταν τα έλεγε! :)
Μα φαντάζομαι και σένα με την μαγική σου φωνή να την συμβουλεύεις!
Πανέμορφες είστε και οι δυο!

Dimitra•Counting SΜiLES είπε...

Μπράβο μανούλα για τις τόσο σοφές συμβουλές που έδωσες στα παιδιά σου. Μακάρι όλοι οι γονείς να σκέφτονταν έτσι. Είμαι σίγουρη οτι οι κόρες σου θα γίνουν καλοί και σωστοί άνθρωποι. Δεν υπάρχει ομορφότερη ανταμοιβή από ένα γονέα:)

Claire D. T είπε...

Εγώ πάλι πηγαίνω και το ανακοινώνω στους γονείς μου ότι έχουν μια όμορφη κόρη και σκάνε στα γέλια με την μετριοφροσύνη μου.. χαχαχ
Αγαπημένες οικογενειακές στιγμές!!

Unknown είπε...

Πολύ αγαπησιάρικη ανάρτηση!Αυτό το υπέροχο μάζεμα στην κουζίνα με τα κορίτσια και τα ακατάπαυστα τιτιβίσματα τους.Μου λείπουν.. και κάθε φορά που η μεγάλη μου είναι εδώ, κοιτω να ρουφώ κάθε μια τέτοια στιγμή.Αυτό νομίζω είναι ευτυχία!Η εξήγηση που έδωσες στην μικρή σου, τόσο όμορφα φτιαγμένη με λέξεις και συναισθήματα, πόσο σημαντικό να καταλαβαίνουν την εσωτερική ομορφία. Μπράβο σου για τον τρόπο που τις μεγαλώνεις!Σου εύχομαι πολλές - πολλές τέτοιες όμορφες στιγμές και ακόμα περισσότερες.. και θα σου μείνουν ανεξίτηλες στο μυαλό και στην καρδιά.. και θα έχεις το αποτέλεσμα που αναζητά κάθε μια μανούλα, σωστούς ανθρώπους στη ζωή.Συγνώμη για την κατάχρηση του χώρου σου!Σε φιλώ!

Δημοσίευση σχολίου

i ♥ comments